Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fiverr.. er det noget værd

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Mig og min ven skal have designet 9 logoer til vores hjemmeside

Da vi ikke har så mange penge at gøre godt med, tænkte vi på at bruge fiverr.com

vil ger hører om der er nogle som har erfaring med det evt. kender en god logo designer

 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan være godt og skidt, som det også kan være, hvis du vælger enhver anden leverandør.

På fiverr.com er skaden bare ikke så stor :)

Jeg fik lavet et logo til mig selv (appyminds) du kan se det på www.appyminds.com det er ikke særlig fancy, men meget enkelt og jeg synes egentlig det er meget godt.

Det handler selvfølgelig også meget om hvem du handler med derinde, men jeg kan godt finde ud af hvem jeg brugte, hvis du er interesseret.

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er budgettet? Og er det 9 vidt forskellige logoer? eller skal de have noget genkendeligt i dem? Jeg vil da godt give en pris.. hvis i skriver lidt mere.. :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

der er jo rigtigt mange logo-designere herinde, som måske kan hjælpe dig til en god pris, så fortæller du lidt mere om, hvad du skal bruge, så kan du sikkert få nogle gode bud herinde. Fx hvad budget har I og gøre med, og hvad logoerne skal bruges til/udtrykke.

Du er velkommen til og sende mig en pm, så giver jeg dig gerne et uforpligtende bud på dine logoer, hvis det kunne have interesse :)

De bedste hilsner

Charlotte

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lavet en hjemmeside hvor man kan tjekke livescore og få oddsetips, (sport)

Vi vil lade vores logoer inspirer af

www.resultat.dk

www.livescore.com

vi ville vælge fiverr begrund af et meget lavt budget/ intet budget vi kommer til at betale 5$ pr. logo

Vi skal have 8 logo til 8 forskellige sportsgrene og 1 logo som vi kan sætte på alle de andre sider

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

- Hvis du gør dig noget forarbejde inden, så kan du sagtens få lavet noget fedt fra Fiverr!
Kig på udtalelser, tidligere arbejde, bedømmelser osv. - Så går du ikke helt galt i byen.

Held og lykke med at finde et par fede logoer! 

Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Wind Andersen:
tænkte vi på at bruge fiverr.com

 

Hej Frederik

Jeg har selv brugt fiverr en hel del her på det sidste, og har rigtige gode erfaringer med denne person : http://fiverr.com/jarock - han har hjulpet mig med banner, logo(r) mm., og hvert gang har han lavet det til A+

Venligst

Lars F.

Jeg bringer dit nye job til dig! www.jobbud.dk

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres besvarelser jeg må jo bare prøve mig frem 

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har kun købt to grafiske opgaver derinde, og begge gange er jeg blevet slemt skuffet.

Det ene indholdte et stock billede som der ikke var købt licens til = Ubrugligt da jeg ikke må bruge billedet.

Det andet var et logo, som tydeligt bar præg af noget standart logo program ála AAA logo. Derudover var kommunikationen med sælger MEGET besværligt og det tog 6 (!) forslag om at han forstod at dele af teksten skulle være en anden farve. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Husk at få et vectorized logo så du kan bruge det til flere ting senere hen (visitkort og lignende).
Jeg har lige sendt USD15 afsted og krydser fingre. Det er lidt ligesom at snolde i en slikbutik Stick out tongue

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)