Køb et Amino Sponsorlink
Hej alle fra Amino!
Jeg skal have fikset et logo til vores "tøjmærke" (på amatør plan).
Så vil jeg gerne vide hvad i synes om logoet?
Logo: http://i41.tinypic.com/dq6fkx.jpg
Navnet: JOHNNY DOPART
Motiv: Øje
Målgruppe: 15-27 år.
Og det er t-shirts vi sælgere.
Det er helt normale t-shirts som man fx. kan købe i de kendte mandetøjbutikker fx. ikon, jack&jones, Marcus osv.
Så vil jeg gerne vide om det skulle være noget andet stedet for et øje.
stavefejl: JHONNY = JOHNNY
Men ellers er den helt fin til målgruppen -
GPS tracker til bil, båd, eller person. prisfald SPAR op t/40% Stort udvalg af gps trackere: Ifindu.dk
Supertilbud: Spar 200,- på GPS-tracker + Privat Livetracking - NYHED
Sko og modetøj på tilbud Modeportalen Luxus-shopping.dk
Spar 50% på Flådestyring med gps tracking -Se her ->>
Farven er måske for anmasende ifht neutrale tshirts ???!!!!
Hov den havde jeg sku ikke lagt mærke til!! tak for det
Hvilke farver vil du synes som vil være passende? :).
Udemærket logo hvis det er på amatør plan. <- Positivt ment
Jeg ved selvfølgelig ikke hvad der ligger af tanker bag øjet.
Men jo som J. Deleuran også skriver det, kommer det måske til at skrige for meget med det gule farve især hvis t-shirtsne i skal sælge er for neutrale.
Freelance grafiker | Logo designer | Grafisk designer - Visuel Identitet til dig der tager sin virksomhed seriøst.
Vi har ikke budgettet til at få en professionel til at lave det for os, så vi må gør det så godt vi kan selv.
Det helt normale t-shirt, logo'et skal blot være bag nakken, og så et billede på maven af t-shirten :)
Bortset fra stavefejlen ser det da fint ud. Passer sikkert godt til målgruppen.
Vild med Toscana
Hvordan kan i starte et tøjmærke, uden at have et par hundrede kroner til et professionelt logo?
ok logo
dog ville jeg vis skulle være mit være et der siger noget om mig dyrker sport , jeg motivation , er positive , det ville jeg have i mit logo
Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm. Strip i hele Danmark.