Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dania Emballage - Ny webshop - Hvad synes du!!?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Dania Emballage ApS Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Så er jeg endelig klar med min første webshop. Derfor synes jeg det kunne være rigtig spændende lige at høre hvad i synes om den!!?:/ i finder webshoppen på: www.daniaemballage.dk

Derudover vil jeg lige høre, om der er nogen der ved hvor længe der går før Google registrerer mine sider?

Få forhånd tak for hjælpenSmile

Mange hilsener

Pernille

Fra Gadstrup
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 61
Fra  Livsglædecentret Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Pernille

Flot , nem og lige til

Susanne Mikaella
Livsglædecentret

prøv tantra - vejen til livsglæde, kærlighed og bedre sex

 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en smule travlt, men du får alligevel lige et par ord:

Wow, den blå farve fra billedet i midten springer i øjnene. Der måtte jeg lige knibe øjnene sammen engang. Jeg er ikke konverteringsekspert, men umiddelbart er jeg bange for at billedet i midten på forsiden snupper ekstremt meget fokus..

Dernæst vil jeg anbefale dig at få ændret farven på rammen om tilmeldingen til nyhedsbrevet så i kan få nogle tilmeldinger dertil. Og når der smides varer i kurven, kunne det også være fedt hvis selve indkøbskurven blev lidt mere fremtrædende.

Men ellers synes jeg at det er et flot resultat med en webshopløsning fra Golden Planet. Jeg har tidligere haft en shop hos dem, og jeg oplevede at det var meget besværligt at få lavet forholdsvis simple ændringer..

/ Morten

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Syns det ser fint ud, nem at overskue og godt med info

Held og lykke, jeg kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, da jeg ikke er så meget inde i det.

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Siden synes jeg umiddelbart er meget flot og lige til.
GoldenPlanet er sommetider lidt svær at arbejde med, men det kan lade sig gøre. Du kan se et eksempel på en side jeg har lavet på www.kisses.dk

Jeg ved ikke om du har gjort det, men for at Google kan finde dine sider, hvis det er et nyt domain skal du selv lige gøre opmærksom på det.
Det gør du her https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=sitemaps&passive=1209600&continue=https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url&followup=https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url

Det er smart at oprettet en Webmaster konto, da du kan bruge disse data i Google Analytics til at forbedre din side løbende.

Der kan gå alt fra 2 dage til 4-6 uger før Google kommer forbi.
Håber det hjælper lidt.

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Dania Emballage ApS Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Mange tak for jeres respons. Jeg vil kigge lidt på jeres forslagSmile

Hilsen Pernille

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pernille,

Jeg sad og kikkede lidt rundt. Og faldt over din tape - der blev jeg faktisk "lidt irriteret" over jeg skulle sidde og lede efter hvor mange ruller det drejede sig om. Og især fordi antallet er forskellige fra pakning til pakning.

Der ville jeg nok gøre endnu mere ud af at skrive hvor mange ruller det egentlig drejede sig om :)

Med venlig hilsen

Anders Skovsende

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så en ting mere - noget jeg hvertfald undersøger inden køb:

Klar pakketape 25mm x 66m x 72 ruller =11,88 m2 =35,27 kroner pr m2

Klar pakketape 38mm x 66m x 48 ruller =12,04 m2 =34,06 kroner pr m2

Klar pakketape 50mm x 66m x 38 ruller =11,88 m2 =45,54 kroner pr m2

Jeg ville ALDRIG købe den brede rulle med så markant prisforskel.

Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Dania Emballage ApS Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

UPS! Jeg har vist været lidt hurtig på tasterne dér og tastet prisen på 75 mm pakketape! Nu skulle det gerne være rettet så priserne passerSmile

Fra Hedehusene
Tilmeldt 21. Feb 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Dania Emballage ApS Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Med hensyn til det med antallet af ruller, kan jeg godt se problemet! Jeg må lige se hvad jeg kan gøre derSmile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)