Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man et website?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Forudsætningen for at du kan lave et forum ordentligt, og være sikker på at det fungerer som det skal er vel at du kan gennemskue koden og tilpasse den om nødvendigt. Du har flere muligheder for at rflektere over præcis hvordan din service kan udvides hvis du ved hvordan du koder, men det er nok ikke umuligt at klare opgaven uden. Forskellen vil bare ligge i måden du løser opgaven, og der kan den ene jo godt være kvalitativt bedre end den anden på en måde der også giver udslag på bundlinien.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg selvfølgelig godt følge dig i. Det var også blot på baggrund af, at komme i gang forholdsvis hurtigt og som jeg kan forstå bruger de fleste flere år på at sætte sig ind i alt der ligger bag.

Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle jeg nu prøve Joomla, så skal man vel have en side at unzippe Joomla på ikke sandt? Hvad kan der bruges til det formål når jeg ikke har et domæne samt hotel?

Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg kommet lidt videre, har læst lidt, fået domæne/hotel og prøvet lidt wordpress. Er der nogle der har brugt GIMP meget og eventuelt kan forklarer lidt om funktionerne eller som kender en dansk guide til den nyeste version?

Mange tak derude :)

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

som alternativ kan du overveje Paint.net. Det er ligesom Gimp ganske gratis, og anses af mange for at være det bedste gratis-alternativ til Photoshop. Personligt synes jeg også, at interfacet er noget nemmere at have med at gøre end Gimp, da det læner sig meget tæt op af Photoshop. Det er dog en personlig holdning :)

Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, det prøver jeg lige at se lidt på, men igen, kender du så nogle gode udførlige guides dertil? Det er ikke sikkert jeg skal kunne alle elementer af programmet for, at lave de logoer og sådan jeg nu vil jo :)

Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Dér ville jeg alliere mig med Google :) Der er masser af gode guides tilgængelige, både som tutorials og video-tutorials. Det får du ingen problemer med at finde ;)

Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Fornemt, tak skal du have :)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)