Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om CoolWatch.dk?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos,

Indlægget indeholder 2 emner.

1) Da det er min første webshop, vil jeg sætte stor pris på, hvis nogle af jer vil komme med input angående siden, ser det ordentligt ud og eventuelle idéer til forbedring.

www.coolwatch.dk

2) Jeg søger en partner til at stå for Prestashop-delen. Så er du en haj til Prestashop, så send gerne en mail til befree@free-life.dk, så kan vi tage den derfra.

På forhånd tak for hjælpen (Der kommer flere "takker" senere).

Hav en rigtig fed aften.

/Kenneth

www.kennethmundt.com

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot webshop! Jeg er vild med dit logo :)

Synes dog du skal arbejde mere med din indkøbskurv (Når man er i den) Den er meget forvirrende :/ Og tænker for meget på stam kunden i forhold til den nye kunde.

Jeg ville nok lave "Gå til kassen" knappen på forsiden og diverse under sider om til "Gå til kurv" og så inde i kurven have en tydelig knap (Måske grøn) hvor der står gå til kassen.  Denne knap skal være synlig uden brugeren behøver at scrolle. 

Når brugeren så har trykket "Gå til kassen" havner brugeren på betalings siden. I toppen af den kan der så være en boks hvor man kan logge ind (Men den må ikke fjerne for meget opmærksomhed for de felter den nye kunde skal udfylde :)

- Alexander Baandrup Larsen

 

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Tak for dit svar.

Indkøbskurven er noget møg, det har du ret i (Søger en prestashop ninja, der kan fikse det)

Mht. gå til kassen og gå til kurv, så er det faktisk af hensyn til rabatkode-feltet, der ikke dukker op, hvis man laver begge muligheder (Gå til kassen og gå til kurv). Det kommer kun hvis man kigger i kurven først... Lidt weird...

Endnu engang tak for det.

/Kenneth

www.kennethmundt.com

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder mærkeligt :/ Tror du ikke det kan fixes? :) 

Held og Lykke med shoppen! Tror det bliver en succes :)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander Baandrup Larsen:

have en tydelig knap (Måske grøn) hvor der står gå til kassen.  Denne knap skal være synlig uden brugeren behøver at scrolle. 

1) Enig her. Jeg synes godt at din indkøbskurv kan blive en smule usynlig blandt de mange sorte felter. Jeg synes ikke de sorte firkanter du bruger mange steder virker særligt godt. De er i forskellige højder og der er meget lidt symatri, hvilket gør den noget svær at overskue

2) Synes godt det øverste banner kan blive lidt mindre, således at man ikke behøver at scrolle rigtig langt ned for at finde produkterne.

3) Måske er det bare mig, min din loadtid er rimelig langsom her (mange sekunder pr. side)

vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Med en Prestashop ninja ved roret, håber jeg at det kan :)

 

/Kenneth

www.kennethmundt.com

Fra Herning
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Fra  Emplate ApS Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper:

Måske er det bare mig, min din loadtid er rimelig langsom her (mange sekunder pr. side)

vh

Casper

Lange load-tider gør sig ligeledes gældende her.

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

JEg håber ikke at det lyder som om, at jeg har styr på det hele, for det har jeg ikke :)

Dog er loadtiderne, surftown der forsøger at ødelægge min forretning, så de er skiftet ud her til eftermiddag og jeg venter bare på at få taget en kopi (Eller hvad man nu kalder det) af siden, så den kan blive lagt over på mit nye webhotel.

Tak for tippet med banneret.

/Kenneth

www.kennethmundt.com

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Og god idé med "gå til kassen"-knappen :)

www.kennethmundt.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 udnyt bedre at google viser op til 70 tegn og brug andet end kun domæne navnet og lav alle siderne unikke med titlerne

social medier husk også google plus på siden da de social er blevet vigtigere nu ifølge google og overveje twitter på siden.

Kontakt siden sæt der øverste på siden cvr nummer og adresse og telefon nummer det fylder bedre den side ud og det skaber mere troværdighed over siden da ikke ser det i fodnoten.

Handels betingelserne de kunne jeg ikke finde på siden er det de samme som på FAQ siden spørgsmål og svar ideen kunne også være lave 2 sider der forklare kort altså FAQ siden handelsbetingelserne .

Billeder skriv ur i tags og titlen derved en chance du også findes ved ur også i google billedet søgning.

Længere produkt beskrivelser er dette ur vandtæt med mere ,derved lettere at vælge imellem dine ure.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)