Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave apps til smartphones?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Hvem kan lave apps til smartphones?

Jeg tænker med en enkel 3D-spilfunktion og tilhørende grafik?

Hvor lang tid tager det, og hvad koster det?

Jens.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jens

Der findes mange muligheder og en hurtig Google søgning vil give dig de første mange udviklere. Du skal være forberedt på at især spil er et af de dyrere projekter at gå i gang med.

Prisen og tid kan variere rigtig meget så en udvikler har brug for så detaljeret information som muligt (mere end du selv tror). Hvis du er usikker på om de vil stjæle din idé kan du bede om at få underskrevet en NDA.

Det kan være en rigtig god idé at lave en "wireframing" af din idé. Der findes en masse gratis værktøjer til dette. Dette er ikke nødvendigt, men kan hjælpe din udvikler rigtig meget på vej (og dig selv).

Fra Odense
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker,

"Dyr" er en relativ størrelse.

Er det en proces, som du hjælper med?

Mht. NDA: Jeg tager chancen uden.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Min bror arbejder fuldtid med udvikling af apps. Jeg får ham lige til at kontakte dig, så I kan tage en dialog omkring dit projekt :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Du er også velkommen til at kigge hos mig på www.appyminds.dk

Der kan du også få en lille ide om priser og om Windows Phone platformen i særdeleshed, der er meget interessant på spil-fronten pga. den tætte integration med XBOX platformen.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja dyr er meget relativ. Jeg har set nogle små spil til 10.000 kr. inkl. design, men det var også i den billige ende.

Mit bord er desværre fyldt de næste par måneder, men der er en større håndfuld Aminoer der er rigtig behjælpelige ved jeg.

NDA er nu også mest hvis det er en unik idé der sendes til adskillige ukendte partnere (fra f.eks. Freelancer.com).. Jeg har ikke oplevet folk stjæler idéer endnu, det er ikke et større problem indtil videre. Det har jo også meget gøre med at eksekveringen ofte er vigtigere end idéen Smile

Fra Odense
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip Mahler:

Ja dyr er meget relativ. Jeg har set nogle små spil til 10.000 kr. inkl. design, men det var også i den billige ende.

Mit bord er desværre fyldt de næste par måneder, men der er en større håndfuld Aminoer der er rigtig behjælpelige ved jeg.

NDA er nu også mest hvis det er en unik idé der sendes til adskillige ukendte partnere (fra f.eks. Freelancer.com).. Jeg har ikke oplevet folk stjæler idéer endnu, det er ikke et større problem indtil videre. Det har jo også meget gøre med at eksekveringen ofte er vigtigere end idéen Smile

Jeg kan afsløre, at jeg har et budget, som er større end 10.000...

Jeg kan godt vente et par måneder på, at dit bord bliver "tømt", hvis du er den rigtige samarbejdspartner. Kan jeg lokke dig til at sende mig en liste over de apps, som du har været med til at lave?

Jens.

Tilmeldt 1. Jul 05
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jens,

Du er meget velkommen til at sende mig en mail dennis@woerk.dk, så kan vi snakke nærmere omkring udvikling af apps.

Du må meget gerne beskrive dine tanker omkring hvilke funktioner applikationen skal indeholde, og lidt informationer om hvad målet er med app'en

Vi udvikler applikationer til både iOS, Android og Windows Phone.

Blandet andet har vi udviklet en af danmarks mest brugte iPhone apps, DMI ByVejret, som bruges af over 500.000 aktive brugere.
Som en eksempel på en spil case kan jeg henvise til denne: Dr. Trombino som er udviklet for medicinalvirksomheden Boehringer Ingelheim

Se flere cases på www.woerk.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig

Dennis :)

Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Insaniac Entertainment Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Gider du få ham til at kontakte mig også.. ;)

Mvh. Torben Hinrichsen

Fra Helsingør
Tilmeldt 21. Jan 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Insaniac Entertainment Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var til Jesper Jepsen.. :D

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)