Køb et Amino Sponsorlink
En Mazda 5 er ikke en 7 personers bil, da 2.række kun har 2 ½ sæde og ikke 3 lige store sæder som kendetegner en rigtig MPV.
Hvis du har 450.000 kr så gå efter det bedste og største, en Ford Galaxy, hvis du kan klare dig med mindre? så kan jeg varmt anbefale en Renault Grand Scenic, især med den nyudviklede diesel motor.
Danmarks nye debat og community site www.mediaplace.dk
Mads A.: En Mazda 5 er ikke en 7 personers bil, da 2.række kun har 2 ½ sæde og ikke 3 lige store sæder som kendetegner en rigtig MPV. Hvis du har 450.000 kr så gå efter det bedste og største, en Ford Galaxy, hvis du kan klare dig med mindre? så kan jeg varmt anbefale en Renault Grand Scenic, især med den nyudviklede diesel motor.
Æv ;) Er ellers vild med Mazda.... Ford Galaxy og den der Renault, skal også tjekkes ud... Men fuck man, troede jeg kunne vælge 1 i løbet af imorgen, men kan godt være det trækker ud hehe..
Men hvertfald, mange tak for forslaget Mads, og alle jer andre!
Kristian:Test af Renault Grand Scenic.
Linket virker ikke...;)
Tømrer og snedker firmaet Koluda byg
Koludabyg: Kristian:Test af Renault Grand Scenic Linket virker ikke...;)
Kristian:Test af Renault Grand Scenic
Tak for tippet! Rettet.
Autoaficionado - livsstil på fire hjul
Kristian:Rettet.
Nej virker stadig ikke
Malerfirmaet Råd & Mal - Maleren fra Slagelse - Kunderne siger ?
Test af Renault Grand Scenic
Det i hans sidste indlæg virker i hvert fald her...;)
Kristian: Koludabyg: Kristian:Test af Renault Grand Scenic Linket virker ikke...;) Tak for tippet! Rettet.
Takker for link!... Den tror jeg da godt jeg kunne bruge ;).. Bliver sgu svært..
Jeg kan også anbefale Renault Grand Scenic. Alt er lækkert ved den, og trods størrelsen har den et super optræk, som er godt i bykørsel, og ved en overhaling på motorvej.
Jeg udfører markedsføring for Aktiv 3 som laver ejendomsservice i København ( se mere her )
Desuden arbejder jeg på et projekt om køreskoler og kørekort ( se mere her )
Min yndlings coach i København, kan du se her
Hej
Jeg har lige købt en Toyota Verso.
Det er efter mine behov en fantastisk bil med god plads.
Vi er selv en familie med 3 børn i autostol med behov for ekstra plads en gang imellem, her fungerer den perfekt.
Har lige været på skitur i den med hele familien hvor alt gik som en leg!
Se evt. her Toyota Verso
Mvh. Mads - www.livrig.dk
Køb bæreseler hos www.livrig.dk - lave priser og god service
Jeg har kørt i en Qashqai i nogle år, og den synes jeg kører rigtig godt. Den fås i en "plus 2"-udgave, hvor der er ekstra sæder i.
Jeg er nok lige så interesseret i biler som trådstarter er, da en bil bare skal bringe mig fra A til B så godt som muligt, og der synes jeg at Qashqai gør det rigtig godt.
Bilmagasinet mener at der er lidt for lidt plads til benene for de ekstra personer:
http://bilmagasinet.dk/article/31488
Men derudover så kører den langt på literen - og det er jo ikke så tosset :-)
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 17 år - www.fiskemagasinet.dk