Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal have en 7 personers bil, men hvilken???...

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!.

Vi står og skal have en ny 7 personers bil.

Vi har lige solgt vores bil Mazda cx-9(også 7 personers) men den var lige dyr nok i drift (6-7 på literen :-s) og lidt for direktør agtig for mig... 

Så nu er vi på jagt igen! Har jo set der er kommet en ny Chevrolet , men nogen der kender lidt til den?...

Eller har i andre gode ideer? ....

Vi er 2 voksne, og 3 børn der sidder i autostol, og har tit brug for 1 ekstra plads i bilen , derfor 7 personers...

 

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var i lørdags ude og hjælpe en bekendt i samme situation. Vi prøvede flere forskelige:

Peugeot 5008

Mazda 5 

Grand Picasso

C-max

Opel Zafira

Sidstnævnte var klart min favorit, meget velkørende bil og fedt design.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Olesen:

Jeg var i lørdags ude og hjælpe en bekendt i samme situation. Vi prøvede flere forskelige:

Peugeot 5008

Mazda 5 

Grand Picasso

C-max

Opel Zafira

Sidstnævnte var klart min favorit, meget velkørende bil og fedt design.

 

Sweet!... dem tjekker jeg da lige igennem!:)

Takker

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil umiddelbart mene, at en perfekt bil til jeres behov ville være en Ford S-Max. Bedre MPV fås ikke, i hvert fald ikke når det kommer til at kombinere god plads med gode køreegenskaber. Men Opel har jo netop lanceret en ny Zafira, som måske også kunne være interessant for jer.

Chevrolet Orlando - jeg går ud fra at det er den du tænker på - er nok den billigste 7-sæders på markedet, og her får I rigtig meget bil for pengene. Kvaliteten er ikke på højde med ovennævnte, men det er også begrænset hvor meget man kan forvente i det prisleje.

Det vil dog være rart at kende jeres budget, hvis jeg skal være behjælpelig med mere.

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Renault Grand Scenic er også i godt bud, især fra år 2010 og frem!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:
Peugeot 5008

Yes eller evt. 4007

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian:

Jeg vil umiddelbart mene, at en perfekt bil til jeres behov ville være en Ford S-Max. Bedre MPV fås ikke, i hvert fald ikke når det kommer til at kombinere god plads med gode køreegenskaber. Men Opel har jo netop lanceret en ny Zafira, som måske også kunne være interessant for jer.

Chevrolet Orlando - jeg går ud fra at det er den du tænker på - er nok den billigste 7-sæders på markedet, og her får I rigtig meget bil for pengene. Kvaliteten er ikke på højde med ovennævnte, men det er også begrænset hvor meget man kan forvente i det prisleje.

Det vil dog være rart at kende jeres budget, hvis jeg skal være behjælpelig med mere.

 

Hej tak for svaret.
Ford s-max har vi prøvet, og ved ikke lige hvad det er, men den siger mig ikke det store... Ellers et godt forslag, Den der Zafira, ser sgu meget spændende ud , den skal hvertfald prøves!.

Jamen jo billigere jo bedre ;)... Jeg er slet ikke en mekaniker type, så den skal bare virker...

Budget, Max 450.000, ny / brugt ligemeget :)

Fra Århus
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

T20:

Renault Grand Scenic er også i godt bud, især fra år 2010 og frem!

Nemlig. Den havde jeg lige glemt, men den tilhører da også en mindre kategori end Zafira og S-Max. Ikke desto mindre kan den jo være stor nok. Priserne er i hvert fald yderst fornuftige. Læs evt. min korte gennemgang af bilen:

Test af Renault Grand Scenic

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha tak allesammen ... troede ikke en gang der var så mange 7 personers ;)
Viser jo bare hvor meget jeg går op i biler :-s

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)