Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med trustpilot?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er i gang med noget langsom research af nogle ting omkring opstart af en webshop (har for mange år siden haft en lille en), og den jeg tænker på at starte har jo konkurrenter, og en af dem jeg anser for den største konkurrent har anmeldelser på trustpilot. Og antallet af anmeldelser er eksploderet fra midten af december og til nu. Der er vel ca. 350 anmeldelser fra midten af december til nu, og før midten af december kan antallet tælles på en hånd! Iøvrigt er det meget meget positive anmeldeler alt sammen.

Det jeg for det første tænker er at det var dog utrolig mange anmeldelser på så kort tid! Han er dog begyndt at have det på sin forside, men alligevel, jeg kunne ikke selv finde på at gå ind og anmelde en webshop på trustpilot, så tænker lidt at det må være en lille brøkdel der gør det, og så har shoppen jo VÆSENTLIG flere kunder end jeg gik og forestillede mig! Så mit spørgsmål er så, hvad er jeres erfaring med trustpilot? hvor mange kunder anmelder ens shop hvis man opfordrer til det? Og dernæst, der står derinde at det er verificerede købere, så er det reelle kunder eller kan man riikere der er fiflet lidt med det? Ønsker ikke at fortælle sidens navn af flere årsager. Men hvad er jeres erfaringer med trustpilot? For er noget overrasket over de omsætter så meget! Og tænker så kunne der vel også blive plads til mig ;)

På forhånd tak for svar

MVH
Hans

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på om det er sure eller glade kunder.

Min fornemmelse fra en tid hvor jeg virkelig slo på tromme for at folk skulle anmelde min it-webshop på trustpilot er som følger:

5-10% af tilfredse kunder anmelder din hjemmeside hvis du beder om det.

30-40% af meget tilfredse kunder anmelder din hjemmeside hvis du beder om det.

70-80% af sure kunder anmelder din hjemmeside hvis du har bedt om det.

Om der er tale om verificerede kunder eller ej kommer an på hvilken aftale man som webshop-ejer har med Trustpilot. Jeg mener det kræver en betalt aftale med dem. En sådan aftale giver dig også nogle forskellige værktøjer der gør det nemmere at indsamle anmeldelser fra kunder - at pushe dem lidt mere for at skrive en anmeldelse.

Jeg tror ikke du har den store chance for at udlede hvor mange kunder de har ved at tjekke dine konkurrenter ud på Trustpilot. Mit bedste bud er at du placerer to små ordrer med f.eks. en måneds mellemrum og trækker beregner forskellen mellem dine to fakturanumre, hvis du vil skønne deres ordrevolumen.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:
g antallet af anmeldelser er eksploderet fra midten af december og til nu. Der er vel ca. 350 anmeldelser fra midten af december til nu,

Jeg mener at man får mulighed for at sende en mail til de sidste 300 kunder der har handlet, når man indgår aftale med Trustpilot. Det er nok en del af forklaringen på den eksplosive vækst.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)