Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Invitation til Pinterest? - og metoden..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer..

Hvis i mangler en invitation til Pinterest, som er det netværk som flest taler om i øjeblikket, så deler jeg gerne ud.

En ting jeg vil nævne i den forbindelse, som flere IT-iværksættere måske lige skal holde øje med, er metoden der bliver brugt med invitationerne.

Vi så den også med Google Plus, og før det også Quora. I begge omgange skabte det enormt buzz på alle jungletrommerne, fordi folk spørger hinanden om invitationer - og dem der falder over det så bliver nysgerrige.

De nye nysgerrige vil så også have invitationer... som så forstærker hele effekten.

Det leder mig til en stille konklusion. Hvis du skal lancere et website af community art, så gør det med en invite only model. Det virker langt bedre end den traditionelle åbning.

Skriv til mig her for invitation til Pinterest

Jeg vender stærkt tilbage med mere snak om Pinterest, når jeg har lært det bedre at kende. Jeg er allerede godt i gang, så spørgsmål er velkomne her - så vi kan komme igang med at lære dyret at kende, mens det stadig er "nyt".

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas. Det sjove er, at jeg forsøgte at lave en profil, fik besked om at den først skulle vurderes (som en ansøgning!) og så kom min invitation næste dag! Så det er åbenbart ikke helt nødvendigt at få en invitation fra andre.

Mange hilsener Lise

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, jeg blev (for 3-4 uger siden) mødt af en mur. Invites only. Måske den besked du nævner var der, jeg så den bare ikke.

Så tweetede jeg efter en invitation, og en eller anden tilfældig sendte en til mig...

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lise Halskov:
Så det er åbenbart ikke helt nødvendigt at få en invitation fra andre.

Nej det er ikke nødvendigt. Man venter blot efter at have udfyldt formularen.

Når nu vi taler pinterest (nej, det er med no follow), som jo mest er henvendt til hockeymoms, så er Fancy langt mere interessant at kigge på, og med do follow:-). Iøvrigt er de oppe at prikke til flickr hvad angår sidevisninger. Kig på thefancy.com

I samme ombæring er det værd at nævne at både pinterest og fancy sætter standard for nye måder at lave board hjemmesider på. Selv den mere erostiske del af nettet er begyndt at kopiere designet.

Af gode sider/blogs lavet på samme måde er også hele tumblr universet.

Sidst er det værd at nævne Where Is The Cool - whereisthecool.com/ meget inspirerende side også.

Men men, denne er nu den mest lovende og inspirerende af dem alle. Techcrunch lovpriser den...

Dafk - tjek den ud

God fornøjelse

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)