Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler Dating-sider?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Westergaard | AWFreelancer:

det lyder interessant, er der noget sted man kan tjekke en person på CPR?

 

det kan man her http://regis.ter.dk/  det siger  om du er mand eller kvinde og din aldre , derved vil du afsløre en en del snyd jeg ved man kan få mere frem end her men ved ikke om man kan få lov , men du kan skriv til cpr og spørge og måske kan man få lov

dog tjekke alle manuelt kan måske blive et meget stort arbejde , men noget der kunne automatisk tjekke om det bare passer med det du skriver i profil , din aldre og køn for ikke mange kender disse sider

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror det vil blive for bøvlet med en automatisk block funktion. hvis bare der er en knap, så skal pigerne nok bruge den hvis stodderen bliver ved. og ang. de point, så tror jeg heller ikke at et bedømmelses system ville være en god idé. det ville hurtigt blive en popularitets konkurrence, ligesom når brugerne hjælper hinanden ind på toplisterne i hot or not gallerierne.

jeg tror en god idé også kunne være at gøre profilsiderne lidt mere lækre at se på. giv folk muligheden for at lave en indbydene profil. evt med profil/galleri billede i stil med facebooks nye timeline cover billede, og så måske med thumbs nedeunder til galleriet.

dernæst kommer så profilteksten, og de kolde fakta man altid skal krydse af under oprettelsen bør stå i bunden. de tager meget plads i toppen af profilerne, og man læser dem ret sjældent som det første alligevel.

ja jeg ved godt at jeg "snakker" meget men en anden ting jeg også har tænkt på er at ser man på dating sider vs. facebook, så vinder face jo klart. mange har set dating sider som taberagtigt og nægter at finde kærligheden på nettet. måske man burde nedtone kærlighedsbudskabet lidt, men måske markedsføre det som et hyggested for singler i stedet for at man kun kan finde kærester her. på den måde kan du måske også vinde brugere hos dem der normalt ikke net-dater

i forbindelse med det, så er et godt debatforum et must

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 26. Jun 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du skriver at Danmark mangler et gratis dating site, men snakker om et betalings dating site. https://mitdating.dk gør f.eks. det at alt på siden er gratis at bruge, men brugerne har mulighed for at betale for servicen, hvis de har lyst til at betale. Der er ingen ekstra features hvis man betaler, men man slipper for reklamer. 

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Gamle tråd... Lad nu være med at gøre reklame for dit eget site... kunne det der godt ligne lidt :P

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)