Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler Dating-sider?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder interessant, er der noget sted man kan tjekke en person på CPR?

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du mener en stor åben chat, med mulighed for at skave points for aktivitet, eller hvordan? :-)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg selv profil på en dating side. Jeg er der mest for debatten, men skal da ikke afvise at man skriver et lille brev hvis man finder en sød trunte :)

Nogle af de sider jeg har valgt fra har været dem der var for voldsomme begrænsninger på. enten at man skulle have guld/vip profil for at se billeder eller svare på breve.

De 2 vigtigeste ting er set med mine øjne:

1: den skal være funktionel og ikke begrænsende i forhold til en gratis bruger. der hvor der skal tjenes penge på ekstra tilkøb er ikke basis funktioner, men nærmere de små ekstra ting der kan pirre ens nysgerrighed som "få guldprofil og se hvem der har vist interesse og/eller set din profil"

2: den skal være henvendt til pigerne. piger gider ikke sleske typer. dette kan selvfølgelig være svært at undgå, men prøv at få en romantisk stemning over sitet fremfor sex. - når der er piger, skal der også nok komme fyre.

en anden ting jeg også har undret mig over, er at de reklamer jeg ser på disse sider nogle gange er for f.eks ladyshavere...? det er da logisk tænkning at når jeg er oprettet som en fyr, at reklamerne jeg ser bør være målrettet mød mit køn.

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Damgaard indretning & design Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, point for alt aktivitet. Det kan fx være for hver gang man kontakter en ny bruger enten i en chat eller ved PM.

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang. video date, så ville det da ikke være en dårlig ting at få implementeret, men det skal nok ikke være det den skal sælges på. man skal ikke undervurdere folks ønske om at gemme sig bag tasterne. det er jo en af grundende til at net dating er blevet så populært

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt har jeg ingen bagtanker om passiv inkomst af reklamer på sitet. Jeg vil gerne fremstå professionelt, men stadig være et sted hvor private føler sig hjemme, uden at alting skal være formelt :-)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Idéen om pointsystem er ikke helt dum, men heller ikke hel enkel. Hvordan holder man folk fra at sende mange useriøse breve rundt bare for at skrabe point sammen? tænk på at piger generelt bliver overfuset med breve i forvejen

 

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

tror at et pointsystem skulle udformes, så man fik point efter hvor mange svar man fik fra de breve man sendte i stedet. så fik man et ekstra incitament til at skrive et ordenligt brev

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Damgaard indretning & design Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael du har ret!

Idéen skal selvfølgelig gennemtænkes lidt bedre end jeg lige har haft tid til. Men en løsning kunne måske være at modtageren bestemmer om henvendelsen er seriøs og dermed er berettiget til at få point. 

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:
tænk på at piger generelt bliver overfuset med breve i forvejen

Måske skulle man lave et "find din pige" system, og så gøre at en mand kan skrive en besked til en pige, og så kan han ikke skrive til hende mere (privat), med mindre hun svare, så får han åbnet for, at kan skrive til hende.

På den måde bliver drengene hurtigt sorteret fra for de piger som ikke syntes om. (og for at gøre det retfærdigt, kan man lave 3 dages vente-tid, så kan han igen skrive 1 besked, og skriver han 3 gange uden svar, bliver ham "blokeret" indtil hun svare ham.)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)