Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler Dating-sider?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder interessant, er der noget sted man kan tjekke en person på CPR?

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du mener en stor åben chat, med mulighed for at skave points for aktivitet, eller hvordan? :-)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg selv profil på en dating side. Jeg er der mest for debatten, men skal da ikke afvise at man skriver et lille brev hvis man finder en sød trunte :)

Nogle af de sider jeg har valgt fra har været dem der var for voldsomme begrænsninger på. enten at man skulle have guld/vip profil for at se billeder eller svare på breve.

De 2 vigtigeste ting er set med mine øjne:

1: den skal være funktionel og ikke begrænsende i forhold til en gratis bruger. der hvor der skal tjenes penge på ekstra tilkøb er ikke basis funktioner, men nærmere de små ekstra ting der kan pirre ens nysgerrighed som "få guldprofil og se hvem der har vist interesse og/eller set din profil"

2: den skal være henvendt til pigerne. piger gider ikke sleske typer. dette kan selvfølgelig være svært at undgå, men prøv at få en romantisk stemning over sitet fremfor sex. - når der er piger, skal der også nok komme fyre.

en anden ting jeg også har undret mig over, er at de reklamer jeg ser på disse sider nogle gange er for f.eks ladyshavere...? det er da logisk tænkning at når jeg er oprettet som en fyr, at reklamerne jeg ser bør være målrettet mød mit køn.

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 17