Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler Dating-sider?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i længere tid gået over forskellige dating-sider, fordi statistikkerne siger, at hvert 4 forhold starter igennem et dating-side. Jeg har i længere tid fundet ting de fleste har tilfælles.

De her oftest en profil med en række spørgsmål, for at folk åbner information ud. Dette er oftest fordi vi som danskere er elendige til at være åbne når vi skriver en fri-tekstet-beskrivelse af os selv.

De har selvfølgelig også plads til billeder, nogle har stor plads til galleri mens andre har maximalt antal indlægnings muligheder.

Der er altid plads til at kan se andre profiler, og at skrive privat beskeder, nogle har endda åben chat.

- Så hvad mangler en dating-side, for at fange flest singler, og give dem lysten til at tage det seriøst?

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker på om man kunne overføre et element som speed dating til nettet. (Har ikke undersøgt om det er lavet, men det var bare en tanke)

- Alexander Baandrup Larsen  

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det bliver noget bøvl med "speed dating" da nogle skriver langsommer end andre hvad det angår. :-)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Når ja det havde jeg ikke lige tænkt over :/

- Alexander Baandrup Larsen

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Danmark mangler et gratis Dating site og der er mange måder at lave det på.

Men når det er sagt, så har Danmark som du selv beskriver problemer med at beskrive sig selv.
- mit problem er lidt, at de sider vi har idag, er meget dyre at kunne benytte, jeg tror du ville kunne få en masse brugere ind som ønsker at kigge, men ikke har et stort behov og slet ikke gider at betale for det.

Eksempelvis: Såfremt bruger ønsker VIP, skal brugeren udfylde et spørgeskema(15 kr. pr. stk)

Så kan du jo gange 15 kr. /md op med antal brugere du har der vil have VIP.

Jeg havde på et tidspunkt gang i noget programmering, men jeg opgav det efter den partner jeg havde ikke længere havde tid til at udvikle det færdigt.

Jeg overvejer stadig at gå igang med at udvikle et gratis datingsite, meeen - det tager tid at udvikle, også er der jo mange gratis alternativer til kode. Dem jeg har kigget på er ikke optimeret til loadbalancing så du kan fordele din trafik ud på flere webservere og samtidigt have et enormt hurtigt site.

Mvh

Søren

-- Man kan hvad man vil!

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Alex Westergaard | AWFreelancer:

Jeg tror det bliver noget bøvl med "speed dating" da nogle skriver langsommer end andre hvad det angår. :-)

Det er derfor video-mediet er opfundet - bl.a. :)

Hvis du kan integrere Ustream eller lignende, og på den måde koble folk op, tror jeg godt, at du kunne skabe en interessant niche.

Det betyder også, at folk, der ikke har tid tidligere på dagen eksempelvis, kan gøre det om aftenen. Med andre ord bliver det mindre fastlåst for datere, og det tror jeg godt, at de vil synes om.

Noget helt andet: Dating DK var i DR-programmet Detektor, hvor de skulle forsvare sloganet med "hvert 4. forhold starter her".

Jeg skal ikke gøre mig til dommer over, hvem der har ret, men i den sidste TV-reklame jeg så, havde de ændret sloganet til "Kærligheden starter her".

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder slet ikke som noget dårligt. Omvendt vil det også være en ulempe at alting er 100% åbent, fordi så vil der også komme alle de mennesker der stalker, nedgøre, og den slags.

Omvendt kan man køre det med meget meget lidt reklamering, og så kan man få bedre features og fjernet reklamerne med V.I.P.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lohse:
Hvis du kan integrere Ustream eller lignende, og på den måde koble folk op, tror jeg godt, at du kunne skabe en interessant niche.

Det lyder vel-overvejet, og bestemt noget jeg vil tage til mig. :-)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

video dating synes jeg der mangler

ingen grænser billeder nærmeste

du skal mindste skrive om dig selv måske 200 ord

man skal skrive visse info aldre og navn

cpr valid profiler der er jo dem som udgiver sig at være yngre eller ældre end de er

admin kan kun se cpr nummer med adresse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 16. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Damgaard indretning & design Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Et point-system, der motiverer brugerne til at chatte med hinanden og på den måde komme i kontakt med mange flere brugere end man ellers ville.

Målet er at man ikke kun chatter med dem man ved første øjekast vil finde interessante, men alle chatter med alle og måske finder man sin kommende kæreste, hvor man ellers ikke ville lede.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)