Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler Dating-sider?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i længere tid gået over forskellige dating-sider, fordi statistikkerne siger, at hvert 4 forhold starter igennem et dating-side. Jeg har i længere tid fundet ting de fleste har tilfælles.

De her oftest en profil med en række spørgsmål, for at folk åbner information ud. Dette er oftest fordi vi som danskere er elendige til at være åbne når vi skriver en fri-tekstet-beskrivelse af os selv.

De har selvfølgelig også plads til billeder, nogle har stor plads til galleri mens andre har maximalt antal indlægnings muligheder.

Der er altid plads til at kan se andre profiler, og at skrive privat beskeder, nogle har endda åben chat.

- Så hvad mangler en dating-side, for at fange flest singler, og give dem lysten til at tage det seriøst?

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker på om man kunne overføre et element som speed dating til nettet. (Har ikke undersøgt om det er lavet, men det var bare en tanke)

- Alexander Baandrup Larsen  

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det bliver noget bøvl med "speed dating" da nogle skriver langsommer end andre hvad det angår. :-)

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Når ja det havde jeg ikke lige tænkt over :/

- Alexander Baandrup Larsen

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :