Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterskatten - don't invest in Denmark

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 10 person

Politikerne er jo ligeglade med iværksætterskatten, de ønsker ikke flere iværksættere når det kommer til stykket. 

Jeg siger bare: Don't invest in Denmark www.dontinvestindenmark.com

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Derfor jeg bor i Spanien. Ej dog ikke men nu bliver man da gladere for det :). Håber de en dag får øjnene op for at vi også tager vores del af slæbet.

Hvor ville Danmark være uden Just-eat, Miinto, Vestas m.m. Startede i Danmark og nu er de internationale, sætter da os i godt lys :).

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror desværre ikke de danske politikere for alvor gider lempe skatten på iværksættere. Tænk, det var en liberal regering som indførte iværksætter-skatten så kan man jo næsten ikke forvente at en kommunist som Ole Sohn skulle fjerne den igen...

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er glad for jeg ikke stemte denne gang, ville have stemt på SF. Så det er fy fy til mig selv for at have tænkt den tanke :S.

Kan godt din pointe på den side som du listede :). Fed holdning!.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Don't invest in Denmark? Det website grænser sig sgu til landsskadelig virksomhed...

/Shock

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nicolaj..hvorfor er du så ikke forlængst flyttet.

Man kan SGU ikke blæse og ha mel i munden!

 

Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

En eksplicit afvisning af udenlandsk investering, men en implicit kritik af regeringen. Det er ikke særlig effektivt. Du / I risikerer at få hvad I beder om og ikke hvad I vil have :)

Noget andet er, at skrifttypen på siden er så stor, at min skærm er ved at vælte.

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvis det ikke var sandt kunne man vel kalde det landsskadelig virksomhed. Jeg mener nu der er tale om oplysende virksomhed. Når jeg snakker med udenlandske investorer som overvejer at investere eller bosætte sig i danmark, eller danske unge som overvejer at bliver iværksætter, har man et ansvar for at fortælle dem om iværksætterskatten inden de gør det.

Fra Møn (Sydsjælland)
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes da helt klart at du har ret, ALLE INVESTERINGER UD AF DANMARK..... så hæver regeringen/folketinget/de FOLKEVALGTE da bare skatten, også på de iværksættere og selvstændige der bliver i DK... så det vil helt klart være fornuftigt at trække alle investerinegr væk fra Danmark....

Jeg håber min sarkasme/ironi klart fremgår af ovenstående indledning.... Jeg er ikke enig med regeringen og den politik der føres, hverken den nye eller gamle....   men måske det var mere konstruktivt at komme med nogle brugbare forslag, -måske Ole Sohn og de andre så af omveje hørte om disse fantastiske ideer til at forbedre vilkårene for iværksættere.....

Der hvor kæden hopper af, er når alle pludseligt himler og råber op om iværksætter-skat fordi der kommer et gebyr på skaldede 670 kr for at registrere et Aps eller Aps... Hvis det er nok til ikke at ville være selvstændig eller have en ide der ikke kan bære et gebyr i den størrelse, SÅ LAD DOG VÆRE..... eller opret et personligt selskab, et IS eller.....

Jeg har da overlevet at betale 2 x 670 kr for ganske nyligt, hellere betale dette gebyr end risikere alt, hvis noget skulle gå galt....

Det er tankevækkende at der er ingen der himler op om at der her på amino annonceres med diverse webshop løsninger til 10.000 eller 15.000 for den sags skyld, samtidigt med at der i ny og næ dukker et langt billigere tilbud op. Og ja kvaliteten er MÅSKE bedre på den dyre, men er man sikker ????

 

Med de bedste hilsner

Søren

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes også iværksætterskatten er ustimulerende høj, men at fraråde investering for at tvinge skatten ned, tror jeg ikke er en god idé.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)