Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Callcenter - Kan jeg bare starte?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke meget for at spørge min nuværende chef om hjælp, da han ikke ved at jeg vil starte mit eget og at han nok ikke vil hjælpe en, som bliver konkurrent til hans firma.

Hvordan kan man vide at det er en troværdig leverandør? Jeg har fået tilsendt en kontrakt, som jeg skal læse igennem og underskrive. Hvis den er underskrevet, så har jeg vel en bindende aftale, så hvis der går noget galt, kan der vel rejses en sag mod firmaet?

Nu er jeg 17 år gammel og har været provisionslønnet+timelønnet og lavet +200 salg på en måned, som deltid. Jeg tjener rigtig gode penge af min alder, men jeg brænder for at få mit eget og jeg får 65 kroner pr salg, hvor jeg på den her måde kan tjene 300-500 kr.

Jeg er meget interesseret i alt hjælp, tak!

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Må du lave kontrakter når du er under 18 år?
Er det en kendt virksomhed såsom Telia eller telenor?

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så stor en udbyder, men derimod www.Ecotel.dk, de har lejet sig ind på TDC's dækning og jeg ved at TDC får en del af de penge, der bliver betalt til Ecotel, så de må have et tæt samarbejde.

Jeg ved ikke om aftalen er bindende når jeg er under 18 år gammel.

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se hvad du mener, at du ikke gider spørge din chef :) 


Igen, jeg er også kun 19 år, så jeg kan selvfølgelig kun sige hvad jeg selv har erfaret inden for telemarketingbranchen. Og der er altså nogle meget stramme regler for hvad man må og ikke må.

Angående jeres kontrakt, så vil jeg også lige undersøge hvorvidt den hjælper, når i er under 18. Endnu en gang, kontakt en jurist. Der er flere som gerne lige vil svare på et spørgsmål eller 2 :)

Oliver
OP Road 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Din partner er Han over 18?

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået nogle lidt usikre svar, så jeg søger stadig nogle konkrete svar på mine spørgsmål.

Tak for jeres hjælp alligevel og jeg håber virkelig at jeg snart får svar på det hele, så jeg kan få startet det her, som jeg virkelig brænder for :-)

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Han er samme alder som mig, så nej det er han ikke :-)

Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Ikke for at pille dig ned, men hvor mange år har du arbejdet i branchen??

Lyder, på mig, som om du mangler al den basale viden indenfor iværksætteri.

Når du siger du har solgt mobilabonnementer til 65 kr stk, så lyder det som om du er blevet taget grundigt ved næsen... Jeg tror endda man får mere i provision ved salg af små mobile bredbånd.

Du siger at du er klar til at skrive under på kontrakten med din samarbejdspartner, men du stoler ikke på at du vil få din provision? Har du sikret dig bonusordninger? Dels på salgskvoterne, men også i forbindelse med gentegninger.

Hvorfor starter du ikke op med b2b?

Ja du skal helt klart anskaffe et CVR nummer, kræver din samarbejdspartner ikke det?

Hvad angår udbetaling af provision så har jeg aldrig hørt om teleselskaber der IKKE udbetaler provision til deres callcentre, i er jo ekstremt vigtige for dem. Og hver gang i tjener, for eksempel 500 kr på et abonnenment tjener de mange gange mere. Så det synes jeg ikke du skal bekymre dig om. Du skal dog være opmærksom på at i ikke bliver betalt pr salg, men pr salg der går igennem og bliver oprettet, der kan godt være ret stor forskel.

Dbh

Mads

 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jannick Joel:

Kan jeg bare starte med at sælge og ringe tilfældige op?


Hvordan bliver jeg garanteret at firmaet udbetaler os pengene når salgene er lavet?


Skal jeg bruge et CVR nummer for at starte op?



Ja du må godt ringe såfremt folk har sagt ja til at blive ringet op.
Det er derfor du bruger leads.

Du har en kontrakt med virksomheden, den må man håbe de overholder såfremt dine salg overholder de vilkor der aftalt
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din respons!

Jeg kan fortælle at jeg sidder som sælger i firmaet www.Salescorp.dk og der er den faste provision 65 kr for at sælge Onfone pr salg der går igennem.

Jeg kunne godt starte B2B da man kan oprette langt flere på en gang og jeg også får mere provision hvis jeg binder dem længere tid.

Jeg skal have aftalt en bonusordning inden jeg skriver under og win-back forlængelser har jeg også planer om.

Min samarbejdspartner nævnte at jeg skulle have et CVR nummer, men hvorfor skulle det være en god idé?

Og jeg regner ikke med at få penge for salg der ikke går igennem og ikke bliver oprettet, det ville jo være dumt af dem at give os penge for noget de ikke tjener på :-)

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)