Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til Wordpress opsætning

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er skal sætte en hjemme side op for en og vil søge hjælp herinde.

Jeg skal bruge dette tema http://themeforest.net/item/the-restaurant/full_screen_preview/111482?ref=andy4321

Er det sådan at man kan fjerne nogle af tingene på den, som f.eks reservationer? Kan man ændre billederne og bruge sine egne?

Når jeg så skal til at få den på nettet hvordan gør jeg så? Skal jeg uploade den på min wordpress bruger, og koster det penge at uploade ens egen tema? Hvordan for jeg domanet til at hedde .dk

 

Ved godt jeg har mange spørgsmål, og håber i kan hjælpe mig med at få svar på dem

 

Vh Nima

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nima.

Vi tager lige spørgsmålene i omvendt rækkefølge.

For at få .dk skal du købe et domæne og et webhotel. Det kan du få for omkring 200 kr om året og opefter.

Med hensyn til temaet, så er de fleste temaer 100% justerbare, hvor man kan fjerne og tilføje elementer ved hjælp af en menu eller widgets. Jeg kender desværre ikke det præcise theme - men om ikke andet kan det helt sikkert lade sig gøre igennem editoren.

Du kan installeret themet ved at uploade mappen på dit webhotel og ændre temaet under Appearance -> themes

Held og lykke med det :)

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen Laust, men hvad har temaet så med Wordpress at gøre?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal installere wordpress før du kan uploade themet og indsætte det Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

NimaJ:
Tusind tak for hjælpen Laust, men hvad har temaet så med Wordpress at gøre?

Wordpress er "motoren" bag ved, og themet er bare det ydre som brugerne ser.

Du skal installere wordpress på dit webhotel og så uploade themet til den rigtige mappe.

Hvis du har brug for hjælp er du velkommen til at smide mig en besked, så vil jeg forsøge at guide dig. Ellers er der rigtigt mange guides på nettet, men de er ikke alle lige gode.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen allesammen, men er der nogen der ved om man kan ændre alt på temaet?

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

NimaJ:

Tusind tak for hjælpen allesammen, men er der nogen der ved om man kan ændre alt på temaet?

Som skrevet ovenfor, de fleste kan du ændre ved hjælp af widgets eller en menu, mens andre skal man kunne en smule php/css/html for at kunne ændre igennem editoren - men i så fald kan alt så også ændres.

:: HDMI kabel ::

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke aner noget om HTML eller har pillet ved koder før. Ville jeg overveje om du ikke skulle finde noget hjælp, så du ikke ender med at ødelægge noget som du vil fortryde :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke selv kode noget, men jeg kan godt gå ind og ændre noget i en kode.

Er det nok at kunne?

Kan alt laves om på temaet?

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

I teorien ja.

Hvad vil du ændre, og hvad er dit side link?

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)