Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook 'Like' eller 'Share'

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er nået der til, hvor jeg ønsker at få en facebook knap på min webshop www.kampgear.dk.

Jeg tænkte først at smide en 'synes godt om kampgear på facebook' knap på forsiden og en 'del' knap på produktsiderne.
Men da jeg læste igennem på facebook angående denne 'del' knap, så ser jeg at Facebook selv anbefaler, at man bruger deres nye 'Like' knap i stedet for 'del'.

Hvad er jeres erfaringer og hvad ville I anbefale, at jeg vælger af knapper?

De bedste hilsner

Casper

Fra København Ø
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil personligt klart vælge like knappen! Det er blevet så dybt integreret hos mange mennesker at hvis man kan lide noget; et produkt foreksempel så "like'er" man det og derved deler det med sit netværk at man syntes om dette.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Like-knappen fungerer bedst, da man kun skal klikke én gang, for at indholdet bliver delt på ens væg. Når man bruger "del-knappen", vil der poppe en boks frem, hvor man skal godkende delingen - og dermed bliver processen længere.

Såfremt du ikke bryder dig om udtrykket "Synes godt om", kan du - når du opretter koden - vælge at bruge "Anbefal" i stedet. 

Jeg synes også du skal overveje at indsætte Facebook kommentarfelter på din webshop, såfremt du sælger produkter, som folk gerne vil snakke om. 

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Like knappen!! :) 

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak allesammen for jeres svar! :)
Der er tydeligvis enstemning for Like knappen. Det bliver nok også resultatet. Endnu en gang tak og rigtig god onsdag aften.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)