Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook video problem

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har søgt overalt på nettet efter svar på dette spørgsmål, men forgæves...håber én kan hjælpe mig her.

På vores Facebook Page "Balule River Camp - den officielle side" (http://www.facebook.com/balule)har jeg lagt nogle videoer ind og postet dem vores wall - både direkte i Facebook Video og fra YouTube video.

Når jeg åbner videoerne inde fra Video applikationen i Facebook (linket i venstre side), vises videoerne i en virkelig god kvalitet, men når jeg åbner links til videoerne fra vores wall, er kvaliteten virkelig SKOD! Hvad gør jeg?

Jeg bliver jo nødt til at lægge videoerne på vores wall for at folk kan gøres opmærksomme på dem, men når de så klikker på min opdatering, ser de kun videoen i den dårlige kvalitet.

PS: Jeg har også postet videoen på min private Facebook wall, her er kvalitet supergod. Forstår det ikke! Jeg har søgt overalt på Google for at finde et svar, men forgæves...

Er der en der ved hvad der går galt?

Mvh.

Maria

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder meget underligt... Har du prøvet at slette opslaget og poste videoen igen? :-)

- Alexander Baandrup Larsen

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Ja, jeg har prøvet at uploade og poste videoen igen - oven i købet i to forskellige formater (Windows Media og MP4), men resultatet bliver det samme. Har også prøvet at lægge videoen på Youtube og linke derfra til vores Facebook - her bliver kvaliteten på afspilleren på Facebook-væggen heller ikke prangende. Så snart folk afspiller filen fra væggen, er den dårlig og ikke-HD. Men ser de filen inde fra video-linket i venstre side af Facebook-siden, vises videoen i HD og god kvalitet.

Mvh.

Maria

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet at poste det fra en anden facebook-side, for at se kvaliteten der?

Synes det lyder meget mærkeligt :/

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det har jeg ikke. Men jeg har nu fundet et forumindlæg på et andet site, med én der har samme problem. Der er dog ingen svar på hans spørgsmål...

Jeg har også fundet ud af, at når jeg afspiller videoen fra min væg på Facebook Ipad App, vises den i HD. Så den er altså uploaded i HD til Facebook, det er "KUN" når jeg afspiller videoen fra væggen i browseren, at kvaliteten er dårlig. Men da det jo netop er her, de fleste kunder afspiller fra, er det jo slemt nok.

PS: Jeg har prøvet i 3 forskellige browsere, og det er det samme (dårlige).

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)