Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man skrive en besked til ens Facebook "Synes godt om" medlemmer?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Som overskriften antyder, vil jeg høre om man kan skrive en besked til ens Facebook "Synes godt om" medlemmer? 

Håber der en nogen der kan hjælpe :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Findkollegie.dk:

Hej!

Som overskriften antyder, vil jeg høre om man kan skrive en besked til ens Facebook "Synes godt om" medlemmer? 

Håber der en nogen der kan hjælpe :-)

I inbox? - nej

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes bare at jeg før i tiden kunne sende en besked/opdatering, som medlemmerne blev gjort opmærksom på i deres notifikation?

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man ikke mere ihvertfald :)

Du kan få din besked til at blive vist i dine fans newsfeed - men det kommer an på forskellige faktorer, edgerank osv.

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det var ærgerligt.

Så den eneste måde jeg kan gøre dem opmærksomme på noget, er ved at skrive en status opdatering? :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Findkollegie.dk:

Okay, det var ærgerligt.

Så den eneste måde jeg kan gøre dem opmærksomme på noget, er ved at skrive en status opdatering? :)

Ja. Sørg for den er relevant og få folk til at blive aktiv på din opdatering. Så vil flere og flere se den.

Dbh. Yngvi

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Det er fordi at "Synes godt om" medlemmerne kan få 15 % til Goodhair.dk - og det er noget jeg gerne vil gøre alle medlemmerne opmærksomme på. Men der er vel ikke andre metoder end at skrive en fangende og god statusopdatering :-)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Jylland
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Underligt egentlig, er da næsten sikker på jeg har sendt masse beskeder ud tidligere...

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hydroponics:

Underligt egentlig, er da næsten sikker på jeg har sendt masse beskeder ud tidligere...

Som det er på nuværende tidspunkt er det ikke muligt for Facebook-sider, men stadig muligt for Facebook-grupper.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja - det mente jeg også at jeg gjorde. Men tror at man åbenbart ikke kan bruge den funktion længere :(

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)