Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan 1.500.000 klik på youtube bruges til?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle i fantastske aminoer!

Jeg har altid haft det på den måde, at hvis nogen siger til mig at dette eller hint er særdeles svært - grænsende til det mulige, vil jeg gøre - om ikke alt - så i hvert rigitg meget for at modbevise det.

Det er lykkedes nogle gange i mit lange liv og har givet mig mange fantastiske oplevelser.

Nu kommer vi til det der med Youtube. Uden at vide andet om youtube end at man kunne uploade videoer derpå og fange interessen hos mange mennesker over hele verden, vovede jeg den påstand til en bekendt, at det sikkert ikke var så besværligt at oprette en profil og en kanal, der i løbet at en måneds tid kunne få million klik.

Min ven så på mig, som om jeg var et væsen fra det ydre rum og forlod mig med ordene: "God fornøjelse".

Der gik 10 dage, så var millionen rundet, men et og andet gik galt, så jeg ikke længere kunne komme ind på min profil og uploade. Men mine uploads kunne stadig ses. Jeg måtte derfor oprette en ny profil og en ny kanal. Altså starte forfra ved 0 klik.

Jeg lavede nye videoer og fik dem uploadet. Fem dage gik der og millionen var opnået. Efter 10 dage var jeg oppe på 1.530.000 klik og nogle dage er der stadig flere end 100.000 klik.

Nu kommer spørgsmålet, som jeg slynger ud til jer:

Hvad kan jeg bruge disse mange klik tilandet end have det sjovt. Jeg tænker på om de kan bruges til at markedsføre et par forretninger, jeg har gang i eller på anden måde. Som nævnt er jeg novice hvad angår youtube, så jeg håber der sidder nogle derude med en rigtig god idé til hvordan alle disse klik kan bruges bedst muligt.
Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan helt sikkert bruge det til at brande dine forretningen, dog ved jeg ikke lige hvor dine besøgende kommer fra. 

Det kan også bruges til at lave et rigtig godt international koncept, eller få annoncører ind som har produkter der sælges i hele verdenen ;-) 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Den her webshop ejet af to unge fyre havde for cirka 6 måneder siden sammenlagt 7 millioner hits på YouTube (de har dog også lavet mange videoer). Det kan vel næppe undgå at øge salget betydeligt: http://www.slikhaar.dk/

Hvis du laver videoer på engelsk, vil det være oplagt i forbindelse med en webshop.

Jeg lancerer et website i USA indenfor et par måneder, og jeg vil med garanti lave en lang række videoer til YouTube. Det må jo siges at være dejligt billig markedsføring.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Helge Christensen:
Jeg lavede nye videoer og fik dem uploadet. Fem dage gik der og millionen var opnået. Efter 10 dage var jeg oppe på 1.530.000 klik og nogle dage er der stadig flere end 100.000 klik.

Link? Hvad har du lavet...

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helge,

1.500.000 views fordelt på så mange videoer kan ikke bruges til ret meget. Havde du nu alle views på bare en enkelt video var det lidt noget andet.

Stadigvæk vil det ikke kunne bruges til det helt store! Jeg har selv eksperimenteret en del med at booste youtube videoer, og har på en enkelt video omkring 1,8 million views.. Og jeg er stadig ikke millionær :0)

Men sjovt er det da!

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra Roskilde
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle dine klik stammer jo fra en video, som du ikke har rettighederne til. Det er nok også årsagen til, at din første kanal blev blokeret. 

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Frederik.. din video er stjålet og dermed ikke rigtig noget værd.. hvis nu du kunne lave en reklame for dit firma og få den op på 1.3 mio kan vi snakke.. men det er svært at tjene penge på misbrug af andres film på youtube..

Nej prøv at lav en film helt selv hvor du ejer alle rettigheder.. og få den over 1 mio visninger.. se det er en udfordring.. det andet fusk der er ikke spor svært..

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev det i hvert fald slået fast med syvtommer søm. Tak for det allesammen.

Mvh

Helge

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)