Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

snydt 3 gange på 3 uger dårlig stime..

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Goddag kære aminoer 

Jeg tror pt. jeg nok er en af de mest uheldige for tiden på amino.

Jeg har lavet lidt handler her igennem amino og over et andet site.

Det er simpelthen noget af det mest frustrerende i hele verden, at folk ikke kan overholde deres aftaler. Et eller andet sted har man rent faktisk lidt ondt af dem :).

2 ud af 3 der ikke har overholdt deres aftaler er aminoer. Hvad gør man egentlig i de situationer hvor man bliver taget ved næsen?

Jeg har givet en indtil næste mandag til at overfører det kompensations beløb han selv forslog idet han ikke leverede en vare.. et meget symbolsk beløb.. meget...
Herefter har jeg en politianmeldelse klar.

What ever, nu ser vi hvad tiden bringer :). Det jo bare at komme videre, men synes nu lige 3 inden for 3 uger er lige voldsom nok.

Fortsat god aften til jer alle :), undskyld det skulle bare ud :).

Mvh Thomas Ørts 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ørts:
2 ud af 3 der ikke har overholdt deres aftaler er aminoer. Hvad gør man egentlig i de situationer hvor man bliver taget ved næsen?

Jeg tror desværre ikke der er så meget at gøre. Aminos regler tillader ikke at hænge nogen ud, hvilket jeg synes er helt i orden, da der altid er flere sider af en sag. og der kan hurtig komme en rigtig dårlig stemning herinde, hvis man begyndte på det.

Det eneste alternativ jeg kan komme på er, at oprette en slags klagefunktion som kun Amino Crew kan læse, da det naturligvis også er i Aminos interesse at stoppe disse personer. Især fordi der er noget der tyder på, at flere fortsætte fordi de ikke kan stoppes. Men det er nok heller ikke en mulighed, da jeg er sikker på at Amino Crew har andet at lave.

Så er vi tilbage ved, at der ikke er så meget at gøre. Ud over en politianmeldelse.

Ørts:
Jeg har givet en indtil næste mandag til at overfører det kompensations beløb han selv forslog idet han ikke leverede en vare.. et meget symbolsk beløb.. meget...
Herefter har jeg en politianmeldelse klar.

Det var en lang frist. Af ren nysgerrighed: Var det beløb du har købt for meget symbolsk, eller er det kompensationen? Og hvorfor skal du ikke have det hele tilbage?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever slet ikke det samme problem - men det har nok også noget at gøre med at jeg altid kræver forudbetaling. Det kan anbefales! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har alle været uheldige men heldigvis er de ikke aktive mere dem som jeg var uheldige med ,de havde heller ikke før mange indlæg og havde ej udfyldt meget i profilen , er nystartet mange af dem ,ærligt , det synes jeg har været meget gennemgående når jeg har været uheldige, det er ærligt at man ikke får det man bestiller

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

Jeg oplever slet ikke det samme problem - men det har nok også noget at gøre med at jeg altid kræver forudbetaling. Det kan anbefales! 

jeg tror nu nok også du levere en opgave , men alle er ikke lige sådan man forud betaler men får ikke sin vare og de er nærmeste umulig at få fat i , for nu har de fået sine penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg har lavet 100 handler på amino og med mange aminoer og er aldrig blevet snydt.. så synes jeg fandme det komisk at jeg bliver røvrendt 3 gange på 3 uger.. hvad er chancen :) 

Jeg er kæmpe fan af amino, og kunne aldrig finde på at hænge folk ud i offentlig rum, selvom jeg synes folk er nogle klaphatte, ønsker jeg ikke at ødelægge deres virksomheder. :).

 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg overvejer at lave en side hvor man kan anmelde svindlere, jeg er bare ikke kommet op med den skudsikre måde at gøre det på endnu, - og den findes nok ikke !!!!

Men den rumler i baghovedet hver gang jeg læser om det, som her....

og den kommer tættere og tættere hver gang.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ørts:
Jeg er kæmpe fan af amino, og kunne aldrig finde på at hænge folk ud i offentlig rum, selvom jeg synes folk er nogle klaphatte, ønsker jeg ikke at ødelægge deres virksomheder. :).

Der er vi vidt forskellige :o)

Det kribler i fingrene for mig at gøre det, men på den anden side har jeg også den indstilling at det er en sag mellem mig og modparten, og det er der ingen grund til at involvere en udestående i. Men lysten er der :o)

Jeg er selv kun blevet snydt en enkelt gang herinde, og selvom beløbet ikke var ret stort irriterer det mig stadig at jeg har foræret ham de penge. Jeg vil gerne selv vælge hvem jeg forærer mine penge til. Og for at være helt ærlig, synes jeg at min lokale Hus Forbi sælger har fortjent dem så meget mere, end det fjols.

Og når jeg så ser at han fortsætter, bliver jeg ikke i specielt godt humør. Men at han kan fortsætte må jo så betyde, at der rent faktisk er nogen der får deres varer. Så kan jeg jo forsøge at finde lidt glæde i det :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ørts:
Herefter har jeg en politianmeldelse klar.

Som de formentlig vil henvise til domstolen/fogedretten, da de sjældent tager sager om betalingstvister.

Jeg håber, at der er tale om enkeltstående sager for dig!

/Henrik

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke haft et eneste problem med en Amino siden jeg startede!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)