Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære virksomhed. Bliv væk fra sociale medier - du er ikke fed nok til at få succes!

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian:

Jeg har fra starten haft den tilgang til min Facebook-side, at hvis bare jeg udgiver noget ordentligt og læseværdigt indhold på min blog, så skal folk nok "synes godt om". Jeg har hverken en velkomstside eller afholder ugentlige konkurrencer.

At der så kun er 18, der synes godt om, det må jo så være fordi bloggen alligevel ikke er interessant nok, skiller sig nok ud fra mængden eller hvad ved jeg.

For mig personligt er det ikke markedsføringsindsatsen bag de enkelte FB-sider, der får mig til at synes godt om dem, men udelukkende kvaliteten af det indhold (artikler og blog-indlæg), de linker til. 

Hvis de 18 ikke er indlejret er du da kommet et skridt :)

Jeg vil være ærlig og helt åben omkring emnet fremadrettet - det er derfor jeg har oprettet https://www.facebook.com/pages/U28-Social-Media/287569111290225?bookmark_t=page , små og mellemstore virksomheder - faktisk også de største herhjemme er vitterligt på glatis og viden på området er tiltrængt og nødvendigt, hvis mindre virksomheder vil have, blot en lille chance for forretning i fremtiden.

Følgende er sagt med i en venlig tone og betragt det som andre i tråden - som et velfortjent spark bagi.:)

Dit indhold er ikke godt nok , samtidig med, at din evner til at præsentere det også har væsentlige mangler!

Så har du to helt konkrete punkter, at gå i gang med!

God søndag.

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)