Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pølsemand

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder alt for meget.

Jeg arbejder fuldtid som vagt 13 vagter á 12 timer om md. ved siden af har jeg mit vinduespoleringsfirma, men da jeg er startet fra zero... har jeg ikke så manger kunder, derfor sælger jeg ca. 120timer til et maskinværksted til 190,-/ timen +moms, jeg syntes ikke at det giver nok når jeg nu arbejer så mange timer hver md.

Derfor har jeg tænkt på at få mig en pølsevogn et sted omkring København og droppe mit vagtjob og maskinværkstedet, så ville jeg ment kunne klare vinduespoleringen om morgenen og åbne pølsevognen om formiddagen! Ved godt det også bliver til mange timer og det gør ikke noget, bare indtjeningen er derefter.

Jeg vil derfor hører om der er nogen her der ved hvad der er af økonomi i omtalte projekt.

flyer

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis pølsevognen er placeret et godt, velbesøgt sted, så kan det formentlig godt betale sig.

Men jeg ved at flere og flere pølsevogne lukker og slukker, da flere og flere vælger at spise andre steder. Kender selv nogle stykker der har stået og ejet pølsevogne.

Jeg tror det er et svært marked. Men igen, alt er vel noget med placeringen at gøre, samt dit udbud.

Held og lykke

Martin

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  Mogenshoj.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med en bagel-vogn i stedet, eller noget andet som er lidt sundere end hotdogs. Og så nøjes med arbejde fra 11-14 i hverdagene i nærheden af områder med mange kontorer/offentlige institutioner, så du kunne sælge frokost til de ansatte.

Her kunne du også lave noget markedsføring ved at give gratis bagels til de enkelte kontorer en dag, så de kunne smage og fortælle deres venner/familie om den gode gratis frokost de havde fået den dag.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Jensen:

Hvad med en bagel-vogn i stedet, eller noget andet som er lidt sundere end hotdogs. Og så nøjes med arbejde fra 11-14 i hverdagene i nærheden af områder med mange kontorer/offentlige institutioner, så du kunne sælge frokost til de ansatte.

Her kunne du også lave noget markedsføring ved at give gratis bagels til de enkelte kontorer en dag, så de kunne smage og fortælle deres venner/familie om den gode gratis frokost de havde fået den dag.

Godt tænkt Yes :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Sharwarma vogne dukker op flere steder og kan du finde et godt sted tæt ved skoler som ikke har meget handelsmuligheder, så kan du tjener en god del der.

Et forslag kunne være tekniske skole i Roskilde på maglelunden, der er der flere tekniske skoler, handelsskoler, slagteri skole og meget mere, samt ny skole under opbygning og kun en meget dyr kantine.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville byde dig velkommen, for der er efterhånden ikke mange pølsevogne tilbage i København og omegn. Men mig bekendt eksisterer der i København og flere andre kommuner stadig en gammel bestemmelse om, at det kun er invalider - i dag førtidspensionister - der kan få tilladelse til at drive en pølsevogn.

Tilmeldt 17. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Min umiddelbare plan var at starte en pølsevogn kun med pølser og bøfsandwich, så´n lidt gammeldags måske?

Jeg er igang med at tjekke hvad der skal til for at måtte sælge fødevarer og det er lidt uoverskueligt hvilke kurser osv. der skal til, hører gerne fra jer, hvis I lige ved hvad der skal til, jeg har ikke nogen fødevarerbaggrund, jeg ved man skal have et næringsbrev og for at få det er det ikke nok med et hygiejnekursusTongue Tied Jeg har prøvet at kontakte eogs men det tager noget tid inden de svare.

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Fra  Festvognen - Fætterguf Aps Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Af erfaring kan jeg sige dig at du nok ikke kommer til at arbejde mindre...Big Smile

Men det er også noget andet når man arbejder for sig selv og kan se at gevissten ved at arbejde lidt ekstra går direkte til en selv.

her et lige et par links du måske kan bruge

http://alimentas.dk/ Lovpligtige kurser- Godkendt af Fødevarestyrelsen

Og et alternativ til en pølsevogn kunne være sådan en her:

http://www.happykebab.dk/ - Jeg ved at de søger folk der ønsker at købe vogne

Gode fornøjelse

Jørgen Thelin

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)