Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analytics i realtime?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogen der ved om analytics er i realtime? Synes selv det virker som det ikke altid er det, eller er det bare mig?
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

I den nye version er der kommet en Real time tab, som fungerer med få sekunders forsinkelse.

I de egentlige rapporter mener jeg godt der kan være 10-30 min forsinkelse, men det må du ikke holde mig op på, da jeg ikke kan huske det helt præcist.

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, AdWords kan være op til 3 timer forsinket
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det du har brug for "blot" er real-time trafiktal og lokation, så kan du jo prøve at kigge på mit lille hobbyprojekt her og se om du kan bruge det

Real time web traffic

Der er maks 1 minuts forsinkelse, og den har indbygget nogle fede visninger som kan køre i fuldskærm og opdateres hvert minut automatisk Cool

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det lige som Analytics hvor jeg indsætter en kodelinie på sitet der tracker det?
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er bare en enkelt linie HTML.

Du kan copy/paste "koden" fra account siden, når du har oprettet en konto.
Det koster ikke noget at oprette den, og hvis du vil fortsætte efter de 30 dage, koster det 19 USD pr. år.

Og hvis man måtte komme med tilbud herinde, selv om man ikke er betalende medlem (endnu) så kunne jeg finde på at forære det første år væk til alle aminoer der er interesseret i en appytrack konto.

Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Spændende spændende. Sikkert noget jeg vil benytte mig af. Husk du skal være Amini Plus hvis du vil give de gratis væk til alle og indlægget skal være under Jeg har et godt tilbud til dig
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)