Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino'er
Jeg vil bare lige høre hvilken hjemmeside/program i bruger til at se jeres plads i google med et bestemt søgeord.
Mvh Oliver Thomsen.
Hos www.cleverstat.com kan du få et gratis monitor program "Free monitor for google" :-)
Jeg Google'er bare mine søgeord. Og for at undgå personlige søgeresultater benytter jeg så Google chromes inkognitovindue.
- Alexander Baandrup Larsen
Tjen penge på nettet - Affiliate marketing spørgsmål og svar - Tjen penge hjemmefra
Brug denne gode service:http://www.semoblog.com/ungoogle/- Emil
Magento Webshop | Tryksager | Logo design
Mange tak for hjælpen!
Mvh Oliver Thomsen
Hej Oliver
prov den her
Dine keyword i google
Tjek dine keyword i google her
Bruger også det link, som emil skrev - og jeg er meget tilfreds med det.
Mvh, Casper Jensen.Ekstremt billige tekster - se mere herDansk Artikeldatabase - Tilføj dit link!
Mangler du Wordpress Opsætning eller ændringer? Kontakt mig og få et uforpligtende tilbud!
Hej Oliver!
Der findes flere forskellige programmer til at tjekke ens plads i Google.
Jeg vil dog anbefale dig at du sørger for du ikke tjekker det vha. en personificeret søgning. (Hvor du er logget ind i Google). Derfor kan du bruge UnGoogle fra Semoblog. Søg efter noget i dén søgemaskine, og du får det oprigtige resultat!
VH
Jonas Donbæk
jeg bruger http://www.seosupport.dk/ der kan tjekkes 5 søgeord og 2 konkurrenter ,hvordan du er indekseret med sider mod de andre, hvad har links rykker du op ad og ned ad med mere kan denne her service tjekke
Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm. Strip i hele Danmark.
Hvis du vil være på forkant bruger du software eller 3G netværk på en smartphone uden Gmail tilknyttet - så får du vist resultaterne som de vises om 2-7 dage for alle andre.
Om det er browser, bredbånd eller andet der er skyld i de forsinkede updates er svært at vurdere, men hvis du har brug for at vide hvad effekten har været på dit arbejde her og nu, så nytter upersonificerede, Ungoogle eller inkognito ikke.
Seo Artikler | Grafisk Design