Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS pakkeshop og OpenCart

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke en rød reje, hvorfor skulle de også kræve betaling for at hjælpe til med at få mig igang med GLS pakkeshop levering, det ville da være at skyde sig selv i foden. Hvis du har givet dem penge for koderne må det være fordi GLS ikke betragter dig som en seriøs kunde de kan tjene penge på.

I forhold til hvad jeg lægger i kroner hos GLS hver eneste måned ville det sådan set også være ret tåbeligt af dem at forsøge og score 2500,- for at sende mig et par filer med simpel php kode. Havde de lavet det nummer ville jeg formentlig fortsat have sendt privatpakker med Postdanmark istedet for GLS.

Jeg tror såmænd ikke engang det er GLS der selv har lavet de moduler, gætter på det er noget de fået af en anden kunde.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 523
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Løsningen er desvære ikke fundet endnu...

GLS henviser selv til dette:

Web service for valg af Pakke Shops i webshoppen
Listen over web services kan du hente på følgende link:

http://www.gls.dk/webservicesnew/wsPakkeshop.asmx

Der er 5 metoder at vælge imellem:

Jeg er dog ikke helt sikker på om den kode "bare" kan flettes ind i en checkout ..?

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

SIranee:
Jeg er dog ikke helt sikker på om den kode "bare" kan flettes ind i en checkout ..?

Du kan ikke bruge den kode. Det er ikke PHP, det er derfor du skal ringe til deres IT support, de har noget PHP kode og hvis du taler med en der siger de ikke har det, så bed om at få lov at tale med en anden, for jeg VED de har det, ellers må jeg se om jeg kan finde det jeg selv fik fra dem i sin tid, men det er bedre for dig at kommunikere direkte med GLS IT omkring det hele, så i kan finde den rigtige løsning for dig. Desuden var det så vidt jeg husker nødvendigt at rette nogle ting i modulerne for at få det til at virke ordentligt, men det var rimeligt let at gå til.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Siranee.

Hvis du sender mig din mailadresse, kan jeg sende dig de koder og vejledning, jeg har fået af GLS.

Dog, hvis du vil have et færdigt modul (fra WWI A/S) koster det ca. 2.500,- kr.

/Miriam Frank - Mail@Mishegan.dk

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Miriam Frank:
Hvis du sender mig din mailadresse, kan jeg sende dig de koder og vejledning, jeg har fået af GLS.

Sjovt du starter med at skrive at jeg har givet penge til GLS for at få modulerne og nu skriver du så også at du selv har fået dem :-) Måske bare mig der misforstår, og det er også ligemeget, bare lidt sjovt

Miriam Frank:
Dog, hvis du vil have et færdigt modul (fra WWI A/S) koster det ca. 2.500,- kr.

Hvis Siranee ikke selv er så vild med programmering lyder det jo til gengæld meget fornuftigt at købe en køreklar løsning tilpasset webshoppen for kr. 2500,- måske en god ide at læse "det med småt" for at sikre sig man er enige om hvad "køreklar" betyder ;-)

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg stødte på denne:
http://www.opencart.com/index.php?route=extension/extension/info&extension_id=6156

Nogen der har erfaringer med den ?

Det er hvert noget af en pris forskel ml 2500 dkk og 10 usd..
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Design4u:
Jeg stødte på denne:
http://www.opencart.com/index.php?route=extension/extension/info&extension_id=6156

Nogen der har erfaringer med den ?

Det er hvert noget af en pris forskel ml 2500 dkk og 10 usd..

Er det ikke bare at prøve... 57,- kr. klarer du vel?! :-)

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke brug for det. Det var mere ment i helhed til tråden. Hvis du vil bidrage, som jeg prøver kan du evt. Betale de 57 kroner, som jo i bund og grund er små penge.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Design4u:
Jeg har ikke brug for det.

Det var jo ikke nemt at vide.

Design4u:
Hvis du vil bidrage, som jeg prøver kan du evt. Betale de 57 kroner, som jo i bund og grund er små penge.

Har nogle spørgsmål til GLS som jeg venter svar på, så det gør jeg også.

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Dejligt. Så håber jeg du deler dine erfaringer med det. (No offence)

Og godnat :-)
Side 2 ud af 3 (21 indlæg)