Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd"

Giver det nogen værdi at have et link fra en pdf fil?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 536
Tilmeldt 8. feb 12
Indlæg ialt: 139

Skrevet 10-02-2012 kl. 11:17

Ja som overskriften siger giver det nogen værdi hvis Side a lægger en PDF fil op med et link til side b i den?

Jeg siger på forhånd tak for svarene :-)

Amino-karma 2.564
Fra Randers
Tilmeldt 3. jan 12
Indlæg ialt: 670

Friis Boligservice
Skrevet 10-02-2012 kl. 11:20

Lige med på en lytter :)

Vinduespudser i Randers - Mangler du en billig og kvalitetsbevidst vinduespudser?

Amino-karma 4.717
Tilmeldt 28. maj 10
Indlæg ialt: 1.337

Jonathan Hansen
Fra N/A
Skrevet 10-02-2012 kl. 14:07

Jeg mener ikke, at Google tjekker PDF filer.

SEO artikler på 200 ord - 20,00 - OPSÆTNING AF AFFILIATE SIDE INKL. 5 SEO TEKSTER - 300,00 

Amino-karma 28.101
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. jul 08
Indlæg ialt: 4.982
Amino Plus Mest Hjaelpsomme Debattor

Jonathan Hansen:

Nu ved jeg ikke hvad du mener med tjekker, men de indekserer dem i hvert fald. Hvordan Google behandler aktive links i de indekserede PDF dokumenter er jeg ikke klar over.

Køb sokker
Amino-karma 2.859
Fra København V
Tilmeldt 23. maj 08
Indlæg ialt: 756

Amino-karma 536
Tilmeldt 8. feb 12
Indlæg ialt: 139

Lurks in the dark
Skrevet 10-02-2012 kl. 14:34

BBmassage:

Tusind tak BBmassage, men så må jeg jo bare en finde en anden måde at bygge links på idag :-)

Amino-karma 4.717
Tilmeldt 28. maj 10
Indlæg ialt: 1.337

Jonathan Hansen
Fra N/A
Skrevet 10-02-2012 kl. 14:36

Casper Schneidereit:

Jonathan Hansen:

Nu ved jeg ikke hvad du mener med tjekker, men de indekserer dem i hvert fald. Hvordan Google behandler aktive links i de indekserede PDF dokumenter er jeg ikke klar over.

Ja, Google indeksere både hjemmesider, PDF filer og en masse andet. Det jeg mener er, at jeg ikke tror, at Google tjekker dem, ligesom de tjekker websites.

SEO artikler på 200 ord - 20,00 - OPSÆTNING AF AFFILIATE SIDE INKL. 5 SEO TEKSTER - 300,00 

Amino-karma 23.220
Fra Parkland, Florida, USA
Tilmeldt 19. apr 06
Indlæg ialt: 3.312
flag
Amino Plus Amino Ekspert

Lurks in the dark:

Ja som overskriften siger giver det nogen værdi hvis Side a lægger en PDF fil op med et link til side b i den?

Jeg siger på forhånd tak for svarene :-)

Ja - det har værdi og kan parse ankertekstværdi også. Men intet tyder på, det har samme værdi som et link fra en HTML side.

Amino-karma 6.397
Fra Hillerød
Tilmeldt 15. jun 11
Indlæg ialt: 1.520
Amino Plus

Værdi? Hvis vi snakker SEO er jeg ikke sikker, men jeg tror det...

Men det kan da godt give værdi hvis du linker til relevante steder på din hjemmeside.

- Alexander Baandrup Larsen

Amino-karma 13.067
Fra København NV
Tilmeldt 1. feb 06
Indlæg ialt: 2.706
Amino Plus
KTJ-Media.dk
Fra KTJ-Media.dk
Skrevet 10-02-2012 kl. 14:51

Lurks in the dark:

BBmassage:

Tusind tak BBmassage, men så må jeg jo bare en finde en anden måde at bygge links på idag :-)

Man kan nu ikke sige så meget ud fra lige det indlæg. nogen siger at det ikke virker uden at komme nærmere ind på det, mens andre siger at de har fået sider indekseret på baggrund af links i en PDF... Men spørgsmålet der, er så set i forhold til om et link i en pdf lader pagerank flyde videre, ikke om et link i en PDF giver værdi. Husk at værdi og pagerank ikke er det samme.

Rent teoretisk, hvis der er et link i en PDF, og Google indeksere denne PDF, og ja på baggrund af den PDF kan følge linket og indeksere en side som en person skriver på det forum, så giver et link i en PDF også værdi. alle links og omtaler på nettet hvor Google kan se det, giver værdi for en hjemmeside. Spørgsmålet er så hvor meget værdi det giver.

har ikke selv testet det, men det kunne da være man skulle prøve det :)

MVH Kim

« Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk »

Udvikler af dansk SEO venligt CMS, som giver hjemmesiden det bedste udgangspunkt for synlighed på nettet.
KTJ-Media.dk - Vi gør dig synlig!
søgemaskineoptimering - Børnetøj og babytøj - Få hurtigere hjemmeside i dag

Side 1 ud af 2 (16 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed