Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Teknik, hosting & e-handelsløsninger"

Anbefal mig en Amerikansk host

Side 1 ud af 3 (22 indlæg) 1 2 3 Næste >
Amino-karma 2.764
Fra Varde
Tilmeldt 7. maj 09
Indlæg ialt: 658

Skrevet 09-02-2012 kl. 22:03

Jeg skal have en .com blog op at stå, hvor der skal skrives på engelsk. Med hensyn til SEO har jeg ladet mig fortælle at hoste bloggen i det land den er målrettet imod, kan give en lille fordel, så det er jeg selvfølgelig interesseret i.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om du har erfaring med god eller dårlig .com hosting?

Med venlig hilsen
John Bakken 

Min blog om at tjene penge

Amino-karma 1.147
Fra Randers
Tilmeldt 21. jul 09
Indlæg ialt: 297
Amino Plus
Anders Nielsen
Skrevet 09-02-2012 kl. 22:14

Hej,

Du kan få utrolig god service til billige penge i USA. 24 timers telefonsupport og chat er standarden de fleste steder.

Jeg har pt. hostet domæner hos inmotionhosting.com (to konti), GoDaddy.com og Hostgator.com, og jeg har været meget tilfreds med alle tre.

Hvad angår hosting vil jeg dog mene inmotionhosting.com er en tand bedre end de andre mens jeg vil anbefale GoDaddy som domæneregistrator.

Du kan sikkert læse meget skidt om GoDaddy, ligesom du også kan det om Microsoft & Paypal - sådan er det nok bare med store selskaber. Jeg har dog aldrig haft nogen problemer med GoDaddy.

/Anders

Engelsk Korrektur til DKK 129 i timen.

Amino-karma 2.764
Fra Varde
Tilmeldt 7. maj 09

John Bakken
Skrevet 09-02-2012 kl. 23:11

Anders Nielsen:
Du kan få utrolig god service til billige penge i USA. 24 timers telefonsupport og chat er standarden de fleste steder.

Yep, det er super dejligt! - Det er også grunden til jeg ikke spørger efter pris, for det er dejlig billigt de fleste steder :)

Anders Nielsen:
Hvad angår hosting vil jeg dog mene inmotionhosting.com er en tand bedre end de andre mens jeg vil anbefale GoDaddy som domæneregistrator.

Kendte slet ikke inmotionhost - Tak for tippet, dem kigger jeg lige på.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Amino-karma 2.079
Fra Svendborg
Tilmeldt 12. jun 08
Indlæg ialt: 474
Amino Plus
TobiasB
Skrevet 09-02-2012 kl. 23:22

Jeg bruger Hostmonster.com til en del sider. Bruger det bl.a. til min Bubble Shooter side som dagligt har omkring 5000 unikke besøg uden problemer. Jeg har brugt Hostmonster i 4-5 år og har aldrig oplevet nogle nævneværdige problemer.

Køb billige hukommelseskort på Hukommelseskortet.dk - lige fra SD kort til CF kort. Køb billige kabler på Kabelmix.dk - stort udvalg af antennekabler, HDMI kabel, netværkskabler osv.

Amino-karma 2.978
Fra Tårs
Tilmeldt 12. dec 07
Indlæg ialt: 699

Dommeren
Skrevet 09-02-2012 kl. 23:42

Site 5 er genialt, stabilt og sikkert.

Interaktive Markedsføringsprodukter
www.prolux.dk

Amino-karma 2.764
Fra Varde
Tilmeldt 7. maj 09

John Bakken
Skrevet 10-02-2012 kl. 00:08

Dommeren:

Site 5 er genialt, stabilt og sikkert.

Site 5 ser lidt tacky ud efter min mening, men det er måske nok bare designet der ikke appellerer til mig (:

- Er der nogen af jer der har erfaringer med bluehost, jeg synes de ser meget gode ud.

Med venlig hilsen
John Bakken 

Amino-karma 1.597
Tilmeldt 28. sep 10
Indlæg ialt: 385

Jacob Hansen
Skrevet 10-02-2012 kl. 00:25

Før du køber vil jeg anbefalde at kigge webhostingtalk.com sniff lidt rundt, søg om reviews, og kig i deres offers sektion, hvor du måske kan finde et godt tilbud. 

cHosting.dk - Dansk webhotel med cPanel, CloudLinux, LiteSpeed, 1-klik installer, nul oprettelses gebyrer og 30 dages fuld retur ret! 

Amino-karma 9.703
Fra San Jose, CA (USA)
Tilmeldt 31. mar 05
Indlæg ialt: 2.286
flag
Amino Plus Amino Ekspert
Carsten Jacobsen  
Skrevet 10-02-2012 kl. 01:46

Jeg bruger også inmotionhosting, og jeg har haft en del problemer med at min WordPress blog på det webhotel konstant blev hacket. Jeg ved ikke om det er deres setup der er svagt, eller om jeg bare har været uheldig. Jeg har ellers en business løsning.

Mvh Carsten

Blogger om personlig udvikling, sundhed og motion, motivation, livet i Californien og meget andet. Følg mig på bloggen StrongPeople.dk, på Facebook eller på min Amino Blog.
Amino-karma 15.679
Fra Fredericia
Tilmeldt 8. maj 07
Indlæg ialt: 2.986
Amino Plus
Remydk
Fra REMYYMER Solutions
Skrevet 10-02-2012 kl. 06:23

IPage.com helt klart den bedste på markedet Yes

Amino-karma 1.016
Tilmeldt 26. jan 08
Indlæg ialt: 252

Mr. A
Skrevet 10-02-2012 kl. 06:49

Jeg bruger også inmotionhosting.com og er godt tilfreds med deres business løsning.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg) 1 2 3 Næste >

RSS-feed