Køb et Amino Sponsorlink
Hej
Er der nogen der ligge inde med en oversættelse til WisList member til WordPress på dansk?
Krydser fingre, ellers må jeg i gang med at oversætte jo :)
På forhånd tak.
Hos øvelokale.NU kan du leje øvelokaler på timebasis
Det er i orden :)
Må nok selv i gang tror jeg, men det bliver kun frontend, dog bedre end ingenting.
Jeg kunne også godt bruge en WLM oversættelse :)
Ang. betalingskort såsom Dankort, så har jeg overvejet at få lavet en integration til chargify.com da de understøtter Quickpay (og en del andre betalingsgateways) - i stedet for at lave en direkte integration til fx. quickpay.
MvhRasmus Lindgren
Professionel og unikt designet Magento webshop til kun 14.995,-Professionel og håndlavet linkbuilding til spotpriser
Rasmus Lindgren:Jeg kunne også godt bruge en WLM oversættelse :)Ang. betalingskort såsom Dankort, så har jeg overvejet at få lavet en integration til chargify.com da de understøtter Quickpay (og en del andre betalingsgateways) - i stedet for at lave en direkte integration til fx. quickpay.
Chano: Rasmus Lindgren: Jeg kunne også godt bruge en WLM oversættelse :) Ang. betalingskort såsom Dankort, så har jeg overvejet at få lavet en integration til chargify.com da de understøtter Quickpay (og en del andre betalingsgateways) - i stedet for at lave en direkte integration til fx. quickpay. Lyder smart med chargify.com - det kendte jeg ikke til...
Rasmus Lindgren: Jeg kunne også godt bruge en WLM oversættelse :) Ang. betalingskort såsom Dankort, så har jeg overvejet at få lavet en integration til chargify.com da de understøtter Quickpay (og en del andre betalingsgateways) - i stedet for at lave en direkte integration til fx. quickpay.
Ja det er selvfølgelig et lag mere der skal have en betaling, men de har et godt API og så er man uafhængig af den egentlige betalingsgateway. Det funker ret godt - og man kan oprette en gratis konto mens man udvikler.