Køb et Amino Sponsorlink
Hej Aminoer!
Vi er et firma der laver videoproduktioner, når vi levere vores videoer er det på en dvd med lækkert tryk. -Men vi vil gerne gøre lidt mere ud af det. Derfor vil vi gerne have produceret en kasse med eget loge og som kan indholde en dvd, en flyer og evt. et par visitkort.
Nogle der kan hjælpe? :)
Mvh.
Morten Jensen
MedieVideo
Prøv at ringe til Mette ved Midtjysk Pap i Billund. Jeg synes at have hørt at de løser alt af den slags opgaver.
Nogen der kan hjælpe? :)* Logo* leverer*
-Det gik lige lidt for stærkt -Beklager :)
jannie N: Prøv at ringe til Mette ved Midtjysk Pap i Billund. Jeg synes at have hørt at de løser alt af den slags opgaver.
Okay tak for det :) det vil jeg prøve
Er der ellers andre forslag?
Medievideo
Look at this company in Poland
http://mares.pl/?k=katalog&w=&d=165
The have very good prices and make all kind of boxes. The only problem is minimum order is 100 pieces.
But you can contact for more information:
Małgorzata Mnichowska
Specjalista ds. Handlu i Marketingu
malgorzata.mnichowska@mares.pl
tel. 61 8 44 22 15
/ Steve
-It looks exclusive and very professionel , I will consider using them. -But still, im looking for something in Denmark and a 100 pices is a bit over the top :).
/Morten Jensen
Hej Morten
Der er mange Aminoer der kan klare den slags opgaver, prøv at kigge under Amino tryk, der er sikkert nogle der kan gøre det til en fornuftig pris, antallet taget i betragtning.
Mvh
Lars Kristensen
South China Trading Ltd. Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.