Køb et Amino Sponsorlink
Hej
Jeg har fået sat noget Rich snippen op på min side eks på dette Game T-shirt nogen der ved hvor lang tid der går før google ser det :) eller om man kan være sikker på at google viser det ?
Thomas
T-shirts med tryk til i værksættervenlige priser. Jeg giver gerne en god pris med og uden tryk på, jakker i softshell
Og vi laver jo klart nok også tryk på tøj
Min amino profil Reberholt
Google ser det når Google ser det..Man kan aldrig vide præcist hvornår at Google tjekker din side igen. Afhænger meget af hvor god/populær/link den har.. Hvis den næsten ikke er kendt, så kan der godt gå et par dage..Men hvis du er meget utålmodig, så kan du altid bruge Google webmaster
Er igang med at lave en guide til køb af ny bærbar computer.
:) det var forkert formuleret :) Hvis/når google har været forbi vil de så vise de stjerne i deres søge resultat :)
Thomas Reberholt:eller om man kan være sikker på at google viser det ?
De kan godt finde på at ignorere dem. De kan også finde på at vise dem ved nogle søgeresultater for en tid - for dernæst at fjerne dem igen.
StreetPatrol.dkStreetPatrol.dk/WordPressKontaktwww.amino.dk/street
Ja ok jamen det var desværre nok også sådan jeg havde tænkt det selv :) havde håbet på du sagde at google elsker stjerne og bare ligger dem på i en ruf :)
Men takker :)
Jeg er ikke hardcore seo, men jeg har lige "spillet smart" over for nogen med at være på side 1 i Google med "kold kartoffelsalat" og "pizza gorgonzola" med stjerner. Nu er de væk igen, men til gengæld er jeg nået frem til side 1 med "ravioli" med stjerner på min madblog madfeber.dk.
Du kan se et blogindlæg om rich snippets og reputation management her. Der er også en god efterfølgende diskussion af det, der som er i gang endnu.
Jeg lytter lige lidt med her. Synes virkelig det er interessant mht. rich snippets. Tror virkelig det kan gøre noget med manges CTR :-)
Arbejder som e-købmand hos LOMAX, som bl.a. sælger kontorartikler, kontormøbler, udstyr til lager og meget mere.
Jeg blogger om brugervenlighed, ehandel m.m. på bomannsblog.dk
Nikolaj Bomann:Tror virkelig det kan gøre noget med manges CTR :-)
Den fest virker fint nu. Men den er nødt til at stoppe på et tidspunkt :-)