Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af ny idé og hjælp til iværksætteri

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har altid vidst at jeg en dag ville være selvstændig og være min egen chef.
Da jeg blev student fra HTX i 2010 ville jeg holde en pause fra studierne og blot arbejde. Dette har jeg så gjort indtil nu. Jeg er altid blevet pacet til at jeg skulle sørge for at få en uddannelse og jeg har også længe kigget efter den perfekte uddannelse, men har ikke fundet en hvor jeg bare siger "WOW", det er lige mig. Ikke udover kaospilotuddannelsen, som koster 138.000,- og det beløb skræmmer mig lidt væk.
Men jeg er så tilfældigvis kommet på en ny forretningsidé indenfor det sidste halve år, som jeg har udviklet og gået og tænkt meget over.
Så vidt jeg ved vil der ikke være noget andet firma, som kan tilbyde de samme produkter, og derfor er jeg også usikker på om der vil være et marked for det, selvom jeg personligt synes det er en genial idé.
Mit spørgsmål er derfor om der findes nogen, som kan vurdere om min idé er god og hjælpe mig i gang, for et rimeligt beløb. Jeg tænker en form for firma el. lign..

Mvh
Morten :-) 

Fra København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det lyder spændende. Det vil jeg gerne bistå dig med. Vi kan hjælpe dig med bl.a. virksomhedsstiftelsen og udarbejdelsen af alt de materiale der skal til der. Tilsvarende har vi et samarbejde med revisorer, der kan bistå på den talmæssige del.

For så vidt angår finansiering og kapitalfremskaffelse, har vi også nogle potentielle investorer, vi kan sætte dig i kontakt med, hvis vi mener din ide er god.

Du er meget velkommen til at sende mig en PM - så kan vi tale nærmere om det der.

Mvh

Jørgen

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at se at du har mod på livet som iværksætter. Du er velkommen til at sende mig en kort beskrivelse af projektet, så giver jeg gerne et par gratis råd om min holdning til projektet og hvor du evt kan skaffe investorer.

Held og lykke!

mvh

Nicolaj

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten,

Herligt at du gerne vil igang. Jeg vil forslår dig at du allerførst taler med med en uvildig iværksætter konsulent fra startvækst.dk. De findes over hele landet  og kan rådgive dig gratis og seriøst. Hvis du er i storkøbenhavn kan jeg også anbefale dig specifikke rådgivere hos startvækst.dk. De har rådgivere med flere forskellige specialer som kan vurdere potentialet af din ide, og hjælpe dig med den første start.

Det lyder som starten på et godt eventyr - go rejse !

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)