Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik Presta shop 975 kr - Vi skal bruge 5 referencer, DERFOR

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 14:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne også godt have min interesse, hvis tilbuddet stadig er gældende :) 

Mvh Thomas 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 15:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fået dine 5 referencer?

 

Jeg har et projekt klar, hvor jeg mangler en shop til.

 

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
måske er jeg intresseret men jeg er delvis færdig med shoppen men måske skulle den forbedres denne her strip shop 

 

ser da fint ud, er lige ved at bestille den macbook du har til 1170 kr, er godt nok billigt, og salget er jo bindende, hvornår sender du den?

 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 15:24 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
måske er jeg intresseret men jeg er delvis færdig med shoppen men måske skulle den forbedres denne her strip shop 

 

ser da fint ud, er lige ved at bestille den macbook du har til 1170 kr, er godt nok billigt, og salget er jo bindende, hvornår sender du den?

Hej Søren,

Det var godt nok trist du er sådan, dels fordi du bare kunne fortælle ham i PM han skal passe på typer som dig, der ser det mindste snit til åbenlyst at snyde andre.

I øvirgt er det bindende, men han kan nægte. - og så må du forklare i retten af du var i godtro, og med glæde ville købe en macbook pro. hvor der kun stod "Lorem ipsum dolor sit amet" som er kendetegnet for ikke færdige sider. Uden nogle stats om macbooken.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 15:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Seiven:
Det var godt nok trist du er sådan, dels fordi du bare kunne fortælle ham i PM han skal passe på typer som dig, der ser det mindste snit til åbenlyst at snyde andre.

 

nu var det nok mere en hentydning til at han skulle få det fjernet.... så klap lige hesten

 

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 15:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Seiven:
Det var godt nok trist du er sådan, dels fordi du bare kunne fortælle ham i PM han skal passe på typer som dig, der ser det mindste snit til åbenlyst at snyde andre.

 

nu var det nok mere en hentydning til at han skulle få det fjernet.... så klap lige hesten

Hvilket du kunne have skrevet i en Pm på en pæn måde, men beklager at jeg ikke kan se din internet sarkasme.

Ha en god weekend.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Benalmadena
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

jeg er meget interesseret i dette tilbud:
har nogle gode ideer, men skal have hjælp til det meste.

Tillgengæld  tilbyder jeg jer kunder til jeres shop, som jeg formidler til jer imod en aftalt provision.
Jeg har fine muligheder mv.

Er du interesseret så lad mig høre fra dig

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
måske er jeg intresseret men jeg er delvis færdig med shoppen men måske skulle den forbedres denne her strip shop 

 

ser da fint ud, er lige ved at bestille den macbook du har til 1170 kr, er godt nok billigt, og salget er jo bindende, hvornår sender du den?

 

 

denne side er standard i alle  prestashop som oplades standard tema , derved der 1000 vis med den samme besked , jeg søger også en til lave themes færdig derfor skrev jeg i tråden

der er ingen mulighed i bestille vare og teksten på siden er ikke ord men ren volapyk tekst som er standard der viser shoppen ikke er færdig Lorem ipsum dolor sit amet

desuden siden ingen kontakt info cvr nummer ingen mulighed at bestille vare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 07:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja så blev min shop færdig i grove træk der mangles lidt men den er oppe og har været det siden onsdag i sidste uge og mit salg via hjemmesiden er gået amok i forhold til den gammel side vi havde vi har nok øget salget via rygeshop.dk med 200 % og jeg er sikker på at det er den nye shop der gør det

Så mange tak til henrik for at give mig et tilbud også selv om tilbudt ikke var der mere fik jeg et super tilbud som jeg ikke kunne sige nej til Stick out tongue

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Dansk Kontorstole Forsyning Skrevet kl. 00:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

har du stadig et godt tilbud på en opgradering af en nuværende shop ?

Dankontorstole.dk - Gode kontorstole til erhvev og private med fri fragt og tilfredshedsgaranti.

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)