Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik Presta shop 975 kr - Vi skal bruge 5 referencer, DERFOR

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Nordahl:
Sig mig en gang. Du siger at jeg ikke skal skrive herinde, fordi mine indlæg ikke rager andre. Hvorfor i alverden skriver du så selv i hans tråd, når dine indlæg ikke selv rager andre?

Jeg syntes vi skal stoppe her, jeg har smidt et tilbud på denne tråd og alle har været glade. At jeg ikke gider sidde give oplysninger om dit og dat til en der selv vil lave hjemmesider er der ingen der har ondt i r.... af.

Jeg tror blot Jan som har været mange år i forretnings verden ved hvad det betyder hvis en utilfreds "kunde" (konkurrent) sviner en til uforrettet. Desuden har Jan måske opdaget den service vi tilbyder seriøse kunder og jeg tro også jeg ville forsvarer en butik som hans med de seriøse produkter hvis der kom en og angreb den uden grund.

Jeg ønsker alle en god weekend og husk vi har tilbuddet et par timer endnu.

Mvh

Henrik Hansen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik,

Vær rar at respektere andres tilbudstråde, uanset om du ønsker at benytte dem eller ej.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Henrik Hansen..

Det første jeg skrev til dig, var at jeg var interesseret i en shop. I den shop ville jeg sælge bukser, og i derfor spurgte jeg om du havde nogle kontakter som kunne fremstille bukser med slidtage, også slettede du mig bare fra Skype uden at give et svar. Mega fedt :-) DU er bestemt ikke en konkurrent, eftersom jeg ikke laver webshops.

John Nielsen:

Jannik,

Vær rar at respektere andres tilbudstråde, uanset om du ønsker at benytte dem eller ej.

Jeg gør skam intet forkert. Jeg forsøger blot at finde ud af, hvorfor han sletter sine kunder fra Skype.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Nordahl:
.

Jannik, det vil jeg foreslå dig at tage direkte med Henrik på PB.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jannik Nordahl:
Jeg gør skam intet forkert. Jeg forsøger blot at finde ud af, hvorfor han sletter sine kunder fra Skype

Fordi du og andre ikke spiller med åbne kort og har jeres egne små firmaer hvor I sælger hjemmesider.

Vi tilbyder gerne til den / de rette samarbejds partere at være leverandører, men vi spiller med åbne kort.

Du spurgte om jeg kunne skaffe 3-4 par bukser og ikke produktion, jeg tror de fleste kan forstå man ikke kan bruge dage på enhver henvendelse man får.

Lad os stoppe den her Jannik, det bringer intet fornuftigt med sig og jeg gider faktisk ikke bruge mere tid på emnet.

Du ønskes en god weekend, brug din tid på forretning og ikke ævl og kævl ..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Hansen:

Jannik Nordahl:
Jeg gør skam intet forkert. Jeg forsøger blot at finde ud af, hvorfor han sletter sine kunder fra Skype

Fordi du og andre ikke spiller med åbne kort og har jeres egne små firmaer hvor I sælger hjemmesider.

Vi tilbyder gerne til den / de rette samarbejds partere at være leverandører, men vi spiller med åbne kort.

Du spurgte om jeg kunne skaffe 3-4 par bukser og ikke produktion, jeg tror de fleste kan forstå man ikke kan bruge dage på enhver henvendelse man får.

Lad os stoppe den her Jannik, det bringer intet fornuftigt med sig og jeg gider faktisk ikke bruge mere tid på emnet.

Du ønskes en god weekend, brug din tid på forretning og ikke ævl og kævl ..

Ja 3-5 par bukser for at se om de var noget værd.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi takker for den store interesse for vort tilbud og glæder os til levere de site der er bestilt. Første shop er allerede færdigt i tæt samarbejde med kunden.

Nu går vi i gang med resten af de spændende shop folk har og vi er glade for den varietet at produkter, selvom et par af hjemmesiderne er rent underskud for os har vi fået lagt en grundsten til et godt samarbejde med mange af vore nye kunder.

Vi skal ikke skuffe jer, tak for tilliden til vi måtte kreere jeres site.

Vi glæder os til fremvise resultaterne i allenærmeste fremtid, en rigtig god weekend til alle her fra Asien.

Mvh

Henrik Hansen

PS - vi havde faktisk regnet med mindst et smykkesite da det er en af de shop der findes flest af, så vi holder lige tilbuddet åbent til et smykkesite, så har du drømmen om et smykkesite til blot 975 kr, slå til nu. Vi kan desuden levere ALT i smykker. 

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg føler mig lige dum lige nu, men jeg kan ikke finde en pm knap? :)

Jeg synes det virker som et fint tilbud og jeg har noget jeg vil betragte som en forholdsvis simpelt opgave jeg indhenter lidt tilbud på rundt omkring så hvis du lige gider smide mig en pm så tager vi den derfra, dem kan jeg trods alt finde og svare på :)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 13:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Snip:
Jeg føler mig lige dum lige nu, men jeg kan ikke finde en pm knap? :)

Fjern adblocker hvis du har sådan en, så kan du se en tydelig knap under den Amino du vil skrive til... 

Tilmeldt 13. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Er meget interesseret i i en prestashop til 975dk

Jeg ville gerne sælge smykker.

MVH Peter Fangel

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)