Køb et Amino Sponsorlink
Sådan er det, når chefen sidder på New Zealand for foden af Mount Cook og giver ordre til folkene i Manilla, mens danskerne har travlt med at sælge kampagner ;-)Forsiden kommer tilbage til sit gode gamle jeg om lidt ;-)
Få gratis e-bog om hvordan man sælger mere på nettet. Hent E-pusher Light i dag - Klik her
Jeg kan ikke lige spotte forskellen eller var de så hurtige?
Få din app på markedet - Lav iPhone Apps | Draw Something Snydeside - Draw Something Cheat
Prøv at se længden på side ;-)
he he - jeg troede bare det var en ny feature.....
elcykel - 110km pr opladning - også engros
El ladcykel
Løbecykel - Designer løbecykel fra Barcelona
Smart! Nu fik du mig til at bladre igennem hele forsiden ;)
Iværksættere forstår ikke det der er, kun det der kan blive. {|webløsninger på den fede måde|}
Havde heller ikke opdaget det før nu :-)
Når du nu er på sydøen i NZ, så husk at tage på Helihike på en af gletscherne på vestkysten - Fox Glacier eller Franz Josef Clacier. Det er helt fantastisk og en oplevelse, man ikke får mange steder.
Og selvfølgelig et smut gennem actionhovedstaden Queenstown - ikke kun på grund af action, men også på grund af byens fantastisk placering ned til Lake Wakatipu.
Og et smut i det varme vand på et af de mange stder, der tilbyder bade i de termiske kilder.
Og så lige... - stopper nu. Får lyst til tage afsted igen :-)
Tjen penge på at blogge - Min blog om at blogge og tjene penge samtidigt.
Camperer som nævnt for foden af Mount Cook og før det blev mørkt kunne jeg se gletcheren.Vi skal til Queenstown i morgen og så til Fox og så til Nordøen.På Turen skal jeg lave interview til Amino TV med en rejseleder, en ølfabrik-ejer, en Fisketursarrangør og en mand der laver software. Alt sammen danskere, der sparker røv på New Zealand.Jeg har lavet 20 interviews og der kommer 15 mere vil jeg tro.