Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd"

PR 5 på 3 uger

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
Amino-karma 2.805
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. apr 11
Indlæg ialt: 596
Amino Plus

Fra Lav Din App
Skrevet 08-02-2012 kl. 08:56

En ny side som en ven og jeg er i gang med har allerede fået PR 5 efter 3 uger.

Hvordan kan det på nogen måde hænge sammen? (udover selvfølgelig godt indhold og super SEO?). Kender i til andre eksempler på dette?

Få din app på markedet - Lav iPhone Apps | Draw Something Snydeside - Draw Something Cheat

Amino-karma 202
Tilmeldt 23. jan 12
Indlæg ialt: 48

How2Office.com
Skrevet 08-02-2012 kl. 09:06

Hej Philip,

Tillykke med det! Det lyder ret vildt :-)

- Har du et link, så vi kan se siden? Og må jeg høre (evt. i en PB), hvem der har lavet SEO for jer?

Mvh. Christian

Amino-karma 5.697
Fra Ashgabat
Tilmeldt 4. mar 08
Indlæg ialt: 1.055
Amino Plus

Ganske simpelt. Han har fået et par stærke links, fra sider uden særlig mange udgående links. Jeg kan ikke huske den præcise formel for det, men han har bare været "heldig" at få nogle gode links - kombineret med at han er ramt ind i en pagerank update. 

Sølund Marketing

Linkbuilding og markedsføring på nettet. Send PM.

Mobilt bredbånd, Taletidskort, Valutaomregner

Amino-karma 48.303
Fra Ugerløse
Tilmeldt 26. mar 05
Indlæg ialt: 9.037
Amino Plus Amino Ekspert

Ja, det har jeg oplevet før. Der skal ikke så forbandet mange gode links til PR5, og hvis en side så lanceres med de nødvendige gode links kort før en opdatering af Toolbare PageRank, så har du resultatet :)

Amino-karma 4.110
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. aug 09
Indlæg ialt: 1.008
flag
Amino Plus

Jeg har oplevet en stigning fra et nyt domæne op til PR 3 og 4 ved første opdatering, men godt nok aldrig til en PR 5, det er sq flot - tillykke med det :)

Vi er eksperter i SEO, webshops i Prestashop samt hjemmesider i Wordpress

Amino-karma 1.363
Fra Århus
Tilmeldt 31. maj 11
Indlæg ialt: 311
Amino Plus
Joakim Kruse
Skrevet 08-02-2012 kl. 09:25

Philip Mahler:
En ny side som en ven og jeg er i gang med har allerede fået PR 5 efter 3 uger.

Hey

Du skriver ny side, men er domænet også nyt? altså er domænet brugt før? af jer, eller af andre.. fordi ellers kan der også ligge en forklaring der. 

Ellers er det vel som Mikkel skriver :) 

Arbejder med følgende:

SEO

Linkbuilding

Søgemaskineoptimering

Amino-karma 302
Fra Galten
Tilmeldt 22. okt 10
Indlæg ialt: 82
Amino Plus

Tillykke med det!

Har du et link, så vi kan se siden???

Maler i Århus med fokus på kvalitet og pris. Seriøst malerarbejde Danmag v/Daniel Gadus.

www.danmag.com

Amino-karma 2.805
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. apr 11
Indlæg ialt: 596
Amino Plus
Philip Mahler
Fra Lav Din App
Skrevet 08-02-2012 kl. 10:04

SEO har vi begge stået for, men mest min ven (jeg er begyndt på lidt linkbuilding).
Domænet er helt nyt så ingen hjælp derfra.

Hvis der er nogle SEO folk der har kritik til siden må de jo selvfølgelig godt give et indspark. Design er kun midlertidigt.

Det er et rigtig spændende emne hvor mange har brug for hjælp, det er dejligt at vide man kan hjælpe folk ved en overskuelig side og forhåbentlig et godt debatforum.

Få din app på markedet - Lav iPhone Apps | Draw Something Snydeside - Draw Something Cheat

Amino-karma 50.770
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 12.077
Amino Plus

hvad jeg ser som grunden er 3.dk , men det er ellers super gået at være så god at få sådanne nogle der gerne vil dele ens side 

jeg tjekker op på den underside linket skulle være fra det er en pagerank 7 underside, jeg ledte en del men jeg kunne ikke finde det , men der var slettet et indlæg sidste fredag 

Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm.

Strip i hele Danmark.

Læs mere om stripper Mik her.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: