Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino'er
Jeg ønsker jeres mening om min nye hjemmeside http://www.molia.dk/
- Alexander Baandrup Larsen
Tjen penge på nettet - Affiliate marketing spørgsmål og svar - Tjen penge hjemmefra
Den ser sgu godt ud! Der var lige et problem med din blog, men det er blevet rettet.
Håber alt det bedste for dig med Molia!
- Jonathan
Facebook nicheside med over 200.000 "likes" sælges. Stiger med over 1.000 "likes" om dagen.
Jeg er den stolte medejer af TapeDay!
Kenneth WellinPersonlig blog - www.kenneth-wellin.dk
Nordjysk IT-konsulent firma - www.systemservice.dk - IT-support & IT-sikkerhed
Reparation af IT-udstyr - Dansk Elektronikreparation - www.elektronikreparation.dk
Gode informationer
Hvorfor åbner alle dine interne links i nye vinduer ? det er træls :)
LED-Shirt - LED T-shirts - fest tøj - led t shirt
Klaus:Hvorfor åbner alle dine interne links i nye vinduer ? det er træls :)
Har tænkt meget over det, men det endte med _blank fordi at nybegynderne (Som er målgruppen) kan slå ord op i FAQ'en uden at blive smidt væk, men det kan være jeg ændre det :)
Hvis folk vil have FAQ'en åben ved siden af, så skal de nok selv finde på at klikke "Åben i nyt vindue" ;)
Klaus:Hvis folk vil have FAQ'en åben ved siden af, så skal de nok selv finde på at klikke "Åben i nyt vindue" ;)
Ja, måske har du ret :/ Samler nogle flere meninger ind... Og tilpasser derefter :-)
super flot side rigtigt godt gået
jeg ville som mit næste mål være sætte flere billeder på siden og få videoer på siden og få endnu af disse super tekster som der er på siden nu , i alt tillykke med siden
Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm. Strip i hele Danmark.
Skide fed side og lækkert og forholdsvis enkelt design og let at finde rundt i.Jeg vil give mikael ret i, at der skal være lidt billeder og evt. videoer, så der kommer lidt mere "gang" i den, hvis du forstår :-) Ellers er det godt at se den udvikling siden har været igennem, for kan godt huske sidste gang du bad om feedback, hvor der ikke rigtig var meget at give feedback på :) Men fortsæt arbejdet, det er en fed side, og tror sagtens du kan få læsere til siden. Oliver PedersenOP Road Copenhagen
Ung iværksætter på 19 år og ejer af OP Road - Unikke smykker fra Canada