Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Brugervenlighed & design på nettet"

Fejl på tekst i WordPress - HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 441
Tilmeldt 5. sep 09
Indlæg ialt: 117

Skrevet 07-02-2012 kl. 15:22

Hej Aminoér.

Jeg har på min sidde opretenblog.dk en masse indlæg, men et problem opstår når man læser dem. 

Teksten rykker ind i midten af spalten og det sker forskellige steder fra indlæg til indlæg og sågar skifter det også sted hvis man besøger det samme indlæg 2 gange.

Jeg har prøvet at skifte tema et par gange, men den gør det igen og igen. Jeg har prøvet at sørger for at tesksten er sat til at være i ventre side, men det hjælper stadig ikke.

Jeg håber nogle kan hjælpe derude!

Indlæggets overskrift er sidst rettet af Gita Street
Amino-karma 1.597
Tilmeldt 28. sep 10
Indlæg ialt: 385

Jacob Hansen
Skrevet 07-02-2012 kl. 15:38

Det ser ud til den kun gør det ved billederne. Hvis du selv indsætter billederne direkte i posten så mener jeg der er en setting til hvordan teksten skal stå omkring billedet?

cHosting.dk - Dansk webhotel med cPanel, CloudLinux, LiteSpeed, 1-klik installer, nul oprettelses gebyrer og 30 dages fuld retur ret! 

Amino-karma 441
Tilmeldt 5. sep 09

Jacob
Skrevet 07-02-2012 kl. 15:40

Desværre, den kan også gøre det i bunden af indlægget. Billederne indsætter jeg forresten heller ikke manuelt og havde slet ingen billeder med i det gamle tema og der gjorde den det også :/

Amino-karma 1.597
Tilmeldt 28. sep 10
Indlæg ialt: 385

Jacob Hansen
Skrevet 07-02-2012 kl. 15:45

Har kigget lidt på koden og tror jeg har fundet grunden. Der hvor fejlen opstår og der er en masse blankt plads er der placeret kode for google adsense(tror jeg):

<div style="float: left;margin: 1px;"><script type="text/javascript"><!--google_ad_client = "pub-8104859350";google_alternate_color = "FFFFFF";google_ad_width = 234;google_ad_height = 60;google_ad_format = "234x60_as";google_ad_type = "text";google_ad_channel ="";google_color_border = "";google_color_link = "";google_color_bg = "";google_color_text = "";google_color_url = "";google_ui_features = "rc:0";//--></script> <script type="text/javascript"  src="http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/show_ads.js"> </script></div>

Der bliver så ikke vidst nogle ads, men mellemrummet bliver skabt af dette. Så hvis du har et adsense plugin eller noget ville jeg prøve at slå det fra og se om det ikke hjælper.

cHosting.dk - Dansk webhotel med cPanel, CloudLinux, LiteSpeed, 1-klik installer, nul oprettelses gebyrer og 30 dages fuld retur ret! 

Amino-karma 441
Tilmeldt 5. sep 09

Jacob
Skrevet 07-02-2012 kl. 15:57

Det vil jeg prøve, mange tak! :)

Amino-karma 441
Tilmeldt 5. sep 09

Jacob
Skrevet 07-02-2012 kl. 18:17

Undskyld for dobbeltpost!

Vil lige fortælle at jeg nu kan se det virker. Tusind tak for hjælpen :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: