Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop"

Giv mig feedback på hjemmeside om reparation af iPhones.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg) 1 2 Næste >
Amino-karma 499
Fra Billum
Tilmeldt 30. jan 11
Indlæg ialt: 119

Skrevet 07-02-2012 kl. 12:57
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer! 

Så har jeg fået en ny hjemmeside op og spille! Og som i nok kan regne ud, kunne det være fedt med jeres mening og ris & ros på sitet, samt oplyse hvis i finder mangler... 

Det er en lille ny opstartet virksomhed, men mekanikeren bag, har efterhånden lavet iPhones i rigtig mange år. 

Jeg håber at hører en masse fedt og brugbart feedback! 

Hilsen iPhone Eksperten ( Teamet ) 

LINK: iPhone-Eksperten.dk 

iPhone Eksperten, vi har danmarks bedste priser. 20% rabat til aminoer! 
Debatten er sidst flyttet af John Nielsen
Amino-karma 499
Fra Billum
Tilmeldt 30. jan 11

Søren B
Skrevet 08-02-2012 kl. 22:37

Ingen der har noget feedback? :-)

Amino-karma 791
Fra Herning
Tilmeldt 27. apr 05
Indlæg ialt: 199

Martin Wickings
Skrevet 08-02-2012 kl. 23:26

Hej Søren,

Lige et par tanker fra mig.. konstruktiv kritik:

Jeg synes du har alt for mange sider til en relativ simpel service.. du skal ikke tvinge brugeren til at besøge 3-5 sider inden man får al information man ønsker.. er jo ikke et forum du driver :)

Når en bruger rammer din side har han/hun ét problem.. telefonen er itu. Grafikken på forsiden (går ud fra det ofte er den første side der ses) er nydelig, men de fire trin er ret irrelevante for dine kunder.. hvordan skulle det ellers foregå?

Fremhæv i stedet din kontaktinformation (telefonnummer), åbningstider, aktuelle forventede tid for rep. osv.. altså brugbar info. En lille funktion så man hurtig kunne se rep. pris ved at vælge sin model i en lille boks ville sikkert også gøre nytte.. dvs. du får én side med den information 9/10 leder efter.. og opfordre dem så til at kontakt dig.. KÆMPE telefonnummer og BESTIL knap.

Hvad med garanti på dine rep., det nævner du ikke?
Benytter du originale eller uoriginale dele?
Har du prisgaranti? .. vil du være billigst?

Mvh, Martin

Amino-karma 1.752
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. jul 06
Indlæg ialt: 468

Morten Johansen  
Skrevet 09-02-2012 kl. 07:03

Har en iPhone 4 med smadret bag cover :(

Driver flere online koncepter.. Har stor interesse for affiliate sider og Point sider.
Kontakt gerne for samarbejde omkring online hjemmesider. Nye Facebook apps på vej :-)

Amino-karma 502
Fra Faaborg
Tilmeldt 23. jul 10
Indlæg ialt: 94
Amino Plus

Umiddelbart god hjemmeside at navigere rundt på, og nogle fine priser også. Min første indskydelse er konstant synlighed af kontaktoplysninger et sted på siden, og så savner jeg at se hvem jeg sender min telefon til. Få lavet et pænt billede af dig selv og evt din mekaniker, det giver noget personlighed. Det har givet en mærkbar virkning på min egen konvertering på min hjemmeside.

Har du brug for en god billig tømrer ? Spætten Tømrer & Snedker - Tømrer Odense - Se billeder fra tidligere projekter - Tagrenovering Odense - Og læs om vores arbejdsområder - Indvendig renovering - Trægulve - Nye vinduer og døre

Amino-karma 2.805
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. apr 11
Indlæg ialt: 596
Amino Plus
Philip Mahler
Fra Lav Din App
Skrevet 09-02-2012 kl. 07:15

Jeg ville stærkt fraråde at bruge iPhone i jeres firmanavn og URL da i stærkt risikerer at Apple kommer efter jer.

Få din app på markedet - Lav iPhone Apps | Draw Something Snydeside - Draw Something Cheat

Amino-karma 499
Fra Billum
Tilmeldt 30. jan 11

Søren B
Skrevet 09-02-2012 kl. 08:19

Tusind tak for alle de gode svar! 

Philip, er det noget du har erfaringer med? Og kommer de ikke bare med en advarsel med at domænet skal lukkes, eller er det mere alvorlige ting vi snakker? 

Amino-karma 2.805
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. apr 11
Indlæg ialt: 596
Amino Plus
Philip Mahler
Fra Lav Din App
Skrevet 09-02-2012 kl. 08:31

De lukker sider ned for et godt ord (forståeligt de ejer det jo). iPod.dk,som var ejet af Aminoen Toke herfra, fik et brev om overdragelse.

Det er bare ærgerligt at få opbygget et brand og genkendelighed med et navn man senere hen må fjerne.

Få din app på markedet - Lav iPhone Apps | Draw Something Snydeside - Draw Something Cheat

Amino-karma 499
Fra Billum
Tilmeldt 30. jan 11

Søren B
Skrevet 09-02-2012 kl. 08:34

Ja, det har du helt ret i. 

Jeg vil lige tænke over dit svar, og se om jeg kan finde et bedre navn, eller om jeg bare vil tage chancen. :-) 

Amino-karma 50.770
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 12.077
Amino Plus

det social er blevet vigtigere få google plus på siden og twitter er også en fordel

cvr nummer og telefon nummer i fodnoten det samme på kontakt siden det skaber troværdighed

det er en god ide med dankort på siden det vil øge salget på siden og troværdigheden

drop menu punkter svære at se få hvid skrift type på i stedet for grå farve derved kan det meget lettere læses

titlen ingen søger på google med ordret forside ret det noget mere sigende til google og udnyt gerne google viser nu op til 70 tegn nu

Book stripper i dag hos StripDanmark.dk - Mandestrip og pigestrip til polterabend, fester, diskoteker mm.

Strip i hele Danmark.

Læs mere om stripper Mik her.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg) 1 2 Næste >

RSS-feed