Køb et Amino Sponsorlink
Tobias og Laust
Begge fejl er rettet, har jeg fuldstændigt overset.. Mange tak! :-D
Jesper Sølund:Ahhh, har først nu læst tråden. Havde også bestil det domæne, men var begyndt at undre mig over bekræftigelsen fra dk-hostmaster aldrig dukkede op. Hmmm, you little b#### :-)
Så var det godt jeg fik sendt min bestilling afsted med det samme ;-)
Her er lidt idéer til domæner:ps3kabel.dkps3kabler.dkpskabel.dkpskabler.dkLankabler.dkxKabel.dkkabel360.dkkabelpris.dklydkabel.dklydkabler.dkhdmiadapter.dkDe er sikkert også ledige med bindestreg :)
Okay, så prøver jeg også at hoppe med på bølgen med en side om: antennekabel.
Næsten dumt, at lade være, når man får hele 25 %! ;)
Skovlund: Okay, så prøver jeg også at hoppe med på bølgen med en side om: antennekabel. Næsten dumt, at lade være, når man får hele 25 %! ;)
Præcis... Det er jo næsten det samme som at starte sin egen webshop, man slipper bare for al besværet :)
Held og lykke med din side..
Brug dinvalutaomregner.dk til at omregne pund til kroner, euro til dollars eller noget helt tredje. Efterfølgende kan du passende kigge forbi Kabelmix.dk og købe et SD kort som vi netop er begyndt at sælge. Er du på jagt efter gode campingpladser i Danmark? Så slå et smut forbi Western Camp, de er et besøg værd.
Jamen så vil jeg da også prøve et enkelt lille domæne af :)
Her kan du få tøj med tryk - Unik T-shirt
Android-mobiler.dk - Blandt andet anmeldelser af htc mobiler
Læs om PS Vita :)
Hvis man laver en affiliate side om jeres produkter er det så tilladt at bruge jeres produktbilleder?Jeg overvejer det nemlig lidt Desuden bør du lave GIF fallback på flashbannerne, da ikke alle har flash fx. iPhones, iPods, iPads og andre mobile enheder ellers ikke vil kunne se bannerne.Casper Schneidereit har skrevet et blogindlæg om Flash banner ved Partner-Ads
Ja... Billeder må I bruge - tekster må I IKKE bruge.
TobiasB: Ja... Billeder må I bruge - tekster må I IKKE bruge.
Jeg skal forsøge at se om jeg kan få det til at fungere.