Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor søges til spritny iværksætter.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Ole og Tonny.Yes

Så blev man det klogere.

 

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:
O.K. man lærer nyt hele tiden.

Ledsagedokument er vist det gamle ord for det. Eksempelvis det dokument som følger din frues tasker fra Italien. Der skal du jo være registreret for afsende uden moms og  omvendt som modtager være registreret som varemodtager eller oplagshaver.....

Med andre ord iformentlig intet nyt under solen for dig - blot nyt begreb....

/Henrik

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad kan bedst betale sig hvis man importere? Med eller uden CVR? Selvom man er under de 50.000?

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

S.Laursen:
Jeg vil bygge min virksomhed UDEN at låne penge. Jeg er flad, men planen er et lægge feks. 1000 kr. I et produkt, dernæst tjener jeg de 1000 ind plus overskuddet. Så har jeg feks. 2000 kr. Og der køber jeg nye vare for alle sammen sælger dem også bliver til 4000 indtil jeg har råd til et stort varelager og åbne shoppen og bilsen vækster af selv selv også kan jeg ikke tabe penge andet end det jeg har lagt i det og har ikke noget lån

Med den forretningsmetode vil vi jo alle være millionære uden at investere.
Thumb up Yes Tak for tippet Idea og forretningen vil endda vækste helt af sig selv.

Nej... Det kræver mere end det! Skype-Wondering

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

S.Laursen:
Hvad kan bedst betale sig hvis man importere? Med eller uden CVR? Selvom man er under de 50.000?

Hvis du skal importere varer med henblik på videresalg fra lande udenfor EU, så skal du have et CVR-nummer også selv om omsætningen er under 50. 000 kr. pr. år, men generelt vil jeg anbefale, at man får et CVR-nummer, når man skal importere varer uanset omsætningens størrelse.

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja bevars hvis det er mig du taler til. Jeg er en ungdame der er helt grøn så skal jo lige starte et sted. I øvrigt kender jeg flere hvor de har opbygget virksomhed på den måde og der køre fint for dem. Så hvis de kan hvorfor skal jeg så ikke kunne det?

Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole. Du er virkelig en skat. 1000 tak fordi du gider skære tingene ud i pap for mig. Det værdsætter jeg virkelig. :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)