Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online spørgeskemaundersøgelse

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil helst ikke have at udbyderen brander sig selv, men at vi kan få eget logo på etc. 

Tak, vil lige prøve at tjekke de to andre du nævner. 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej kan jeg godt forstå, er også helst at foretrække.

God ide, så må vi håbe at du finder hvad du søger :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise,

Du nævner ikke noget om pris, men hvis der er tale om 20.000 kunder vil jeg anbefale Jer at vælge en stabil og professionel løsning med support til.

I den konsulentvirksomhed jeg samarbejder med, bruger vi en dansk løsning der hedder "Enalyzer". De er professionelle og yder god support - og I har mulighed for at tilrette survey så den ligner Jeres eget.

Vi samarbejder med dem omkring 360 graders analyser m.fl. i internationale organisationer, og man kan sende til et stort antal brugere. Jeg har også brugt "Constant Contact" som er et markedsføringsværktøj der både har survey, email marketing og event oprettelse. Begge løsninger er cloud baserede.

Hvis du vil vide mere om mine erfaringer med feedback, udformning af selve spørgeskemaet mm. er du velkommen til at sende mig en pm. (Måske kan jeg skaffe Jer en god pris hos Enalyzer hvis I vil videre med dem)


God vind!

/Marcus

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marcus

Ja, vi vil også helst have en mere professionel løsning med support. Jeg har faktisk allerede enalyzer som en mulighed og har en aftale med dem om at få en prøveversion, så vi kan teste, hvordan det virker. Dog synes jeg, at de virker en smule dyre ift. f.eks. webanalyser.dk som ser ud til at levere nogenlunde samme ydelse. Kender du dem? Men det er jo godt at høre, at du har gode erfaringer med dem. Måske det var værd at gå videre med.

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Louise

Det kan I roligt gøre. Vær obs på at det tager lidt tid at sætte sig ind i systemet. De giver i øvrigt også god support på hvordan I får bedst hitrate og valide resultater af undersøgelsen.

(Jeg kender ikke webanalyser.dk) Men vi har haft andre udbydere inde.

Ps. Hører gerne hvad I vælger som løsning og hvordan det virker.

/Marcus

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, kan godt fornemme at der skal afsættes lidt tid og ressourcer til det før man bliver knivskarp når ikke man har arbejdet i et lignende system før. Men det lyder jo rigtig fint med deres support også. Nu må vi se hvad vi ender med at vælge. Skal ihvertfald nok lige vende tilbage med lidt info hvis vi vælger en anden udbyder. Selv om vi har en forholdsvis stor kundegruppe så har vi ikke et særlig stort budget, så det er jo mellem at finde den gyldne mellemvej. 

//Louise 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skulle gerne tænke over økonomien hver gang, og ikke bare vælge det første og "bedste" ;).

Men kender en del, kan også give dig et godt søgeord til at finde mange flere, hvis det var :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må endelig nævne flere hvis du kender andre - vil jo helst undersøge markedet grundigt inden vi bestemmer os for noget

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

K.

Havde en længere liste før, men har slettet nogen :).

Men søg på f.eks. online survey software den giver godt, der fandt jeg op mod de første 35stks :).

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også tidligere arbejdet med Enalyzer.

Som bruger er det nemt og tilgængeligt, hvilket er smart, for så er der måske mange som giver feedback.

Det er nogle år tilbage, at jeg har anvendt Enalyzer, og i nogle sammenhænge så kan det virke lidt bøvlet, hvis man skal lave grafer og andet, når man skal lave sin analyse. De havde nogle standarder, men ville man ud over de standarder, så var det bøvlet. De er dog fine nok til at hjælpe hos Enalyzer, dog nytter det ikke meget, hvis de ikke kan hjælpe :-)

Mvh.

Susanne Brohus

Brohus & Co.

IT-rekruttering og HR

http://www.brohuscompany.dk/it-rekruttering/

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)