i debat
Bliv gratis medlem på Amino
 

Køb et Amino Sponsorlink

 

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg
 

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering & pressemeddelelser"

 

Konkrete tal i en PM

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
Amino-karma 45
Tilmeldt 21. okt 09
Indlæg ialt: 10
Amino Plus

Fra intekst.dk
Skrevet 06-02-2012 kl. 15:27

Hej !

Mener at vide, at hvis man laver en pressemeddelelse for "annonce-agtig", f.eks. med angivelse af en bestemt rentesats og andre betingelser, er der så ikke en temmelig stor risiko for, avisen ikke ta'r den? Indspark modtages gerne. Tak.

Amino-karma 3.978
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. apr 11
Indlæg ialt: 793

Philip Mahler
Fra SPAMfighter ApS
Skrevet 06-02-2012 kl. 15:33

Jeg forstår ikke helt "betingelser" i en pressemeddelelse?
Mit umiddelbare svar vil være nææ den skal bare fange. Statistik og tal kan man netop fange folk med.

Amino-karma 2.553
Fra Odense
Tilmeldt 4. okt 06
Indlæg ialt: 622
Amino Plus
Henrik Bryld
Fra Tele Call Danmark - en...
Skrevet 06-02-2012 kl. 15:34

For at få bragt en PM, er det vigtigt at du fokuserer på gøre den interessant for læserne af det medie du henvender dig til. Hvis den er for annonce agtig, kan du jo bare købe en annonce ;-)

Amino-karma 993
Fra København
Tilmeldt 1. apr 09
Indlæg ialt: 98

Nicolai Danmark Johannesen
Skrevet 06-02-2012 kl. 21:15

I de fleste tilfælde skal du kun bruge tal, hvis de er med til at understøtte et budskab eller vinkel. Fx hvis du bare vil nævne hvor billig dine priser er i forhold til konkurrenten. Så glem det. Du skal derimod bruge tallene på en mere interessant måde. Det kan være, at et procental fra undersøgelser viser nogle interessante tendenser i samfundet, som er med til at forstærke behovet for netop dit produkt - og så giver det mening at bruge tal. Hvis det blot er priser på dine produkter så drop det - eller gem det i hvert fald til sidst som fakta. Pøj pøj med pressemeddelelsen :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

RSS-feed