på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Gratis regnskabsprogram

Slip for regneark og bevar det økonomiske overblik
    Klik her og få en gratis konto

     

    Køb et Amino Sponsorlink

     

    Nye ekspertblog-indlæg
    om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

    Læs flere ekspertindlæg
     

    Top karmaliste (30 dage)

    De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering & pressemeddelelser "

     

    Konkrete tal i en PM

    Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
    Amino-karma 254.582
    Tilmeldt 20. apr 07
    Indlæg ialt: 15.350


    Her kan dit firmanavn stå
    Skrevet 06-02-2012 kl. 15:27

    Hej !

    Mener at vide, at hvis man laver en pressemeddelelse for "annonce-agtig", f.eks. med angivelse af en bestemt rentesats og andre betingelser, er der så ikke en temmelig stor risiko for, avisen ikke ta'r den? Indspark modtages gerne. Tak.

    Amino-karma 3.978
    Fra Frederiksberg
    Tilmeldt 11. apr 11
    Indlæg ialt: 793

    Philip Mahler
    Fra SPAMfighter ApS
    Skrevet 06-02-2012 kl. 15:33

    Jeg forstår ikke helt "betingelser" i en pressemeddelelse?
    Mit umiddelbare svar vil være nææ den skal bare fange. Statistik og tal kan man netop fange folk med.

    Amino-karma 2.556
    Fra Odense
    Tilmeldt 4. okt 06
    Indlæg ialt: 623

    Henrik Bryld
    Fra Tele Call Danmark - en...
    Skrevet 06-02-2012 kl. 15:34

    For at få bragt en PM, er det vigtigt at du fokuserer på gøre den interessant for læserne af det medie du henvender dig til. Hvis den er for annonce agtig, kan du jo bare købe en annonce ;-)

    TeleCall.dk - enkle telefoner til alle
    Mangler du en mobiltelefon til ældre så har vi Danmarks største udvalg. - Doro mobil - emporia mobil - og flere andre mobil og -fastnettelefoner, også med nødkald til ældre.
    Vi har også moderne fastnettelefoner, Panasonic og Siemens Gigaset trådløs telefon og nu også IP telefoni til erhverv

    Amino-karma 993
    Fra København
    Tilmeldt 1. apr 09
    Indlæg ialt: 98

    Nicolai Danmark Johannesen
    Skrevet 06-02-2012 kl. 21:15

    I de fleste tilfælde skal du kun bruge tal, hvis de er med til at understøtte et budskab eller vinkel. Fx hvis du bare vil nævne hvor billig dine priser er i forhold til konkurrenten. Så glem det. Du skal derimod bruge tallene på en mere interessant måde. Det kan være, at et procental fra undersøgelser viser nogle interessante tendenser i samfundet, som er med til at forstærke behovet for netop dit produkt - og så giver det mening at bruge tal. Hvis det blot er priser på dine produkter så drop det - eller gem det i hvert fald til sidst som fakta. Pøj pøj med pressemeddelelsen :) 

    Jeg deler også tips og links på:
    http://twitter.com/nicolaij

    Side 1 ud af 1 (4 indlæg)

    RSS-feed
     
    Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

    Besøg vores andre hjemmesider :