Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på hjemmeside ønskes

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10-05-2007 10:10:02
Forfatter: Granholm IT og PC support t knaldgodt GNU billede system...


Nu er det ikke mig der ønsker et tilbud, men jeg er nysgerrig efter at vide hvad du mener med det ?

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fik skrevet forkert. Det var et tilbud på opsætning af et gratis CMS system samt et gratis billede system...



Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-06-2007 20:41:02
Forfatter: Granholm IT og PC support
Taget i betragtning, at man kan få hosting mellem 5 og 9 kr. pr måned,
ved jeg nu ikke om 3400kr om året er billigt for hosting!



Din sammenligning er umiddelbart ret langt ude i skoven. Forhåbentlig ved du godt at der er forskel på kvaliteten alt efter hostingudbyder - både hvad angår oppetid, trafik og ikke mindst service og support...

Jeg har aldrig selv været kunde hos Danaweb, men som jeg forstår deres koncept så har man adgang til fri support uden tidsbegrænsning - support som ikke blot dækker over webhotellet men også over deres redigeringsværktøj og hjemmesiden, samtidig med at man får et design (som dog kan svinge meget i kvalitet. Der var været fremvist nogle mindre heldige eksempler tidligere på Amino...).
Hvis man har behovet for at kunne ringe til en supporter tre gange om ugen og spørge om alt, hvor finder man så det til under danawebs pris?

Jeg har aldrig set administrationsdelen af deres system(er) så kan ikke udtale mig om, at det er brugervenligt og jeg har ikke givet mig i kast med om deres sider er søgemaskinevenlige, overholder w3c mm - så ved ikke om den del er 3400,- om året værd, men at sammenligne dem med et 9,- kroners webhotel holder ikke...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 934
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har i 3 år haft 3 portaler på one, og prøvet nogle andre også i tidens løb. Jeg kan kun rose one, og hvad skal man kontakte support for, hvis webhotellet virker ?

Jeg er STOR forskal på prisen.
9*12 = 108kr
Vi snakker altså om at webhotellet hos danaweb koster over 34 gange mere... Og du er selv inde på deres meget "samme opbygningspræget sider", men det er en anden snak.

Ones kontrolpanel er også rigtig godt, men der findes også mindre hoteller til 5-7kr i måneden, hvilket er nok til et webbutik


Men til sagens kerne, jeg fortæller "bare", at det er en dyr hosting model (skjult pris). Disse 3400kr skal tjenes ind, hvert år. Dvs. er det en mindre webbutik, vil priserne være højere...

Men vi har jo vores egne meninger )

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan eventuelt hjælpe dig med et meget simpelt CMS. Altså et system, hvor du kan arbejde på din egen hjemmeside, som sad du i Word og skrev. Design kan jeg også godt hjælpe med. Giv mig evt. et kald, så du kan fortælle mig om dine ønsker, Tlf. 40 78 40 88.

 

Alternativt kan jeg i den grad anbefale Daniel fra 256c.dk (også Amino) som snarligt har mit eget nye design færdigt. (Du kender sikkert det, at maleren aldrig får malet sit eget hus, og at mekanikeren kører rundt i et nødtørftigt lig, hehe - så jeg bad også om hjælp til min egen hjemmeside)

 

Vh

Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
HEJ

 

Gå ind på www.medistorm.dk ´s hjemmeside. De har et system der hedde CMS, det gør det vildt let for dig at ændre billeder og tekst selv.

 Lise

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)