Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Alt det andet om at starte virksomhed"

Partner / Investorer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 16
Tilmeldt 2. dec 09
Indlæg ialt: 3

Skrevet 06-02-2012 kl. 14:17

Hej alle Amino'er.

Jeg er fuld gang med at lave min egen webshop, og mangler derfor en partner eller en investorer, som kan tage del i min drøm. Finanskrisen har sikkert gjort at mange, ikke tør investere og passer mere på deres penge. Jeg er sikker på jeg har det produkt, som kan give finanskrisen et ordentligt los bagi og fremadrettet penge i lommen og, fremfor alt masser af succes. Jeg har valgt ikke at skrive min ide ned, da jeg ikke ønsker at andre " IKKE" interesseret personer ikke skal have del i min projekt. Jeg er klar til gribe verden, er du min parter eller ham som vil smide penge i mit projekt, under en person som er loyal, trofast og fremfor alt ærlig i sine omgivelser ? Så skriv !

KUN SERIØSE HENVENDELSER.

Amino-karma 242
Tilmeldt 24. mar 09
Indlæg ialt: 69

Allaaan
Skrevet 06-02-2012 kl. 14:21

Hej Nicklas,

Har sendt dig en privat besked :-)

Mvh.

Amino-karma 207
Fra København
Tilmeldt 26. nov 11
Indlæg ialt: 50
Amino Plus

Du må gerne kontakte mig, så kigger jeg kort på ndet.

mvh

Nicolaj

Amino-karma 16
Tilmeldt 2. dec 09
Indlæg ialt: 3

Nicklasubook
Skrevet 10-02-2012 kl. 00:55

Hej Nicolaj,

Hvad kigger du på ? Kan ikke lige fortolke det sidste du skriver i din tekst ? :)

Kan se du underviser i iværksætteri på Copenhagen Business School - Cool, highfive til det !

mvh

Nicklas

Amino-karma 28.101
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. jul 08
Indlæg ialt: 4.982
Amino Plus Mest Hjaelpsomme Debattor
ShopWithSocks.com
Fra ...,Gule Sokker
Skrevet 10-02-2012 kl. 01:04

Hej Nicklas,

Hvis du beskriver den forventede kapital, samt konkretiserer projektet en anelse mere, så tror jeg du øger sandsynligheden for et match! Folk har forskellige præferencer, så det er ikke til at vide om der er 50.000 eller 5 millioner du søger. Desuden er der mange om budet, så du står ret dårligt med dit indlæg.

'Jeg søger 500.000 kr. til en ide indenfor telefoni og massage' fungerer bedre end  'Jeg søger nogle penge til en ide' :-)

Held og lykke med projektet.

Køb sokker
Amino-karma 207
Fra København
Tilmeldt 26. nov 11
Indlæg ialt: 50
Amino Plus

Var lidt ukonkret, beklager. Menet bare at hvis du sendte en beskrivelse på eks. 1 side, så kigger jeg gerne på idéen og kommer med feedback til om hvor man kan finde finansiering (eller om idéen efter min subjektive mening ikke er "god").

mvh

Nicolaj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af: