Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af t-shirts, badebukser og sweetshirts.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg overvejer at starte en webshop og søger derfor en producent af t-shirts og andet tøj med print. Inden jeg springer ud i det vil jeg gerne lave lidt beregninger for at kende omkostningerne og derfor er det interessant for mig at høre hvad prisen er og hvordan jeg kan få det hele produceret.

Der skal via webshoppen sælges t-shirts, sweetshirts og badebukser med forskellige print. Det bliver mit eget design. Enkelte produkter skal laves i flere farver og er derfor ikke blot et print. 


Hvis der sidder nogen med mulighederne for at producere noget lignende vil jeg sætte pris på at blive kontakte og høre nærmere om priser, levering osv.

Håber I kan hjælpe.

Mvh

Martin

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

For at lave en pris skal du sende logo på info@tex-tryk.dk og fortælle mig hvor mange stk det handler om !

Thomas

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Spændende projekt du har gang i :)

Hvordan vil du køre webshoppen. Vil du have lavet flere produkter af gangen, eller vil du bestille løbende?? Prisen vil selvfølgelig blive lavere, des flere du bestiller. Omvendt hvis du bestiller et lille antal, brænder du ikke inde med eventuelle varer, du ikke kan komme af med.

Hvad har du af krav til tøjet? Har du allerede nogle modeller i tankerne??

Jeg vil rigtig gerne høre, hvor mange forskellige print du har i tankerne?


Ser frem til at høre fra dig. Du kan eventuelt fange mig på min mobil 32622834.


Med venlig hilsen

Jens Yde

Customize ID

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)