Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en Amino som har lyst til at hjælpe med en webshop??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er ved at opstarte en anderledes webshop koncept her i Danmark og webshoppen er salg af tøj og accessories til piger/kvinder (i første omgang) - og i den anledning har jeg brug for en som kan opbygge min webshop.

Den skal være enkel, lækker og brugervenlig. Men der skal også være meget fokus på produktbilleder og kampagne billeder, nyhedsbreve, facebook-like-us osv. 

Også vil jeg sindssyg gerne have hjælp med SEO optimering og alt det andet vigtige gøgl som nu følger med når man åbner en webshop.

Hvis du mener at du kan klare opgaven, så smid gerne en PM med pris osv :-)

Tak skal I have :-)

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Du skal nok gøre lidt mere ud af at fortælle om hvad det er for hjælp du ønsker, for mig er hjælp noget man gør gratis og der tror jeg godt nok du kommer til at vente længe ! 

Hvad er dit budget ?

Thomas

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Copenhagen
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Du skal nok gøre lidt mere ud af at fortælle om hvad det er for hjælp du ønsker, for mig er hjælp noget man gør gratis og der tror jeg godt nok du kommer til at vente længe ! 

Jeg forventer bestem ikke noget gratis hjælp. Det jeg mener med hjælp er at jeg gerne vil støtte en amino med arbejdet end at gå ud til en stor virksomhed

Skrev også at man skal sende en pm med pris osv hvis det var noget man kunne klare.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)