Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino, hvorfor er denne slettet ??
http://www.amino.dk/forums/p/146986/999303.aspx#999303
Den overtrådte sikkert nogle regler.. Har du modtaget en mail med forklaring eller var det måske indlysende?
Få din app på markedet - Lav iPhone Apps | Draw Something Snydeside - Draw Something Cheat
Klassikeren er hvis det har været en salgsannonce og du ikke er plus medlem. MvhThomas
Jeg kan ikke rigtigt forstå det..
Vi gjorder reklame for vores koncept www.akut-sprut.dk ..
Det har vi tidligere gjort uden at der er sket noget
Branislav: Vi gjorder reklame for vores koncept www.akut-sprut.dk .. Det har vi tidligere gjort uden at der er sket noget
Så lyder det som om, at du bare har været heldig tidligere
dbhKenneth
Kenneth WellinPersonlig blog - www.kenneth-wellin.dk
Nordjysk IT-konsulent firma - www.systemservice.dk - IT-support & IT-sikkerhed
Reparation af IT-udstyr - Dansk Elektronikreparation - www.elektronikreparation.dk
Okay, dvs at man skal være plus medlem for at gøre opmærksom for ens virksomhed ?
Branislav:Okay, dvs at man skal være plus medlem for at gøre opmærksom for ens virksomhed ?
Hej Branislav,
Præcis.
"Gøre opmærksom på" er det, nogle vil kalde at markedsføre eller reklame for.
Det kræver Amino Plus medlemsskab af benytte Amino til det.
Dbh. John
John Nielsen fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med bl.a. IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support, IT-rådgivning og online synlighed. Se seneste nyt fra mig
Jeg kan se at der er to som har skrevet på tråden, men som jeg ikke kan få lov at svare da jeg ikke kan se hvem de er .. Kan i oplyse mig det , så kan jeg tage fat i dem ?
Branislav:Jeg kan se at der er to som har skrevet på tråden, men som jeg ikke kan få lov at svare da jeg ikke kan se hvem de er .. Kan i oplyse mig det , så kan jeg tage fat i dem ?
Hej Branislav
Ligesom du sikkert rigtig gerne vil tjene penge på din virksomhed, vil vi også rigtig gerne tjene penge på vores, en af måderne vi gør det på er ved at vores brugere køber Amino Plus. Rigtig mange ting på Amino er gratis, men hvis du gerne vil tjene penge ved at markedsføre dig på Amino, tager vi også en lille portion penge for det. Se det fra den lyse side, to nye kunder for blot 99 kroner, det tror jeg ikke du finder nogen andre steder.
Hvis du køber Amino Plus skal jeg nok genskabe din tråd så du har mulighed for at komme i kontakt med de to sidste der har skrevet i tråden.
Morten
Jeg er i gang med et helt nyt projekt, hvor jeg vil tage på sommerens festivaller og være bevæbnet med mit kamera. Målet med projektet er at lave en masse spændende portrætter.Jeg ville blive rigtig glad hvis du gider synes godt om Facebooksiden til projekt Festival portrætter