Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering & pressemeddelelser"

PR-bureau søges til udsendelse af pressemeddelelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Amino-karma 1.458
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. jul 08
Indlæg ialt: 343

Fra SECUBI ApS
Skrevet 05-02-2012 kl. 21:39

Hej

Vi har skrevet en pressemeddelse, som vi ønsker hjælp til at udsende. Vi kender de forskellige tjenester, hvor det er muligt selv at udsende sin pressemeddelelse, men disse er vi ikke interesserede i at benytte i denne omgang. Pressemeddelsen har et halv-politisk budskab, og vi søger derfor et bureau, der har den fornødne erfaring til at få vores budskab med i den igangværende debat omkring emnet. Kender du et bureau, eller har du gode råd, så sig endelig til.

På forhånd tak.

/ Rasmus Thomsen

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Amino-karma 3.632
Fra Vejle
Tilmeldt 29. jul 10
Indlæg ialt: 668
Amino Plus

Tag evt. en snak med Presswire.

Mvh

Thomas

Amino-karma 5.981
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. jan 11
Indlæg ialt: 946
Amino Plus

Hvis vinklingen er politisk ville jeg vælge at ringe rundt til de relevante journalister og så sende pressemeddelelsen til dem efter aftale - på den måde kan I få afklaret eventuelle spørgsmål om motiv mv med det samme - og det vil give historien en større chance for at overleve.

Professionelle tekster til iværksættervenlige priser  

Aminotilbud: Udarbejdelse af pressemeddelelse: 595,- + moms

Amino-karma 985
Fra København
Tilmeldt 1. apr 09
Indlæg ialt: 98

Det lyder dyrt, at få et et PR-bureau til at kaste sig over den opgave, men hvis I har budget til den slags og I ikke selv har tid, så er det jo okay at outsuorce. 

Men ligesom Majbritt foreslår, så ville jeg da umiddelbart også selv lige prøve at shoppe historien til en af de større dagblade. Evt. tilbyde dem historien solo, hvis der er nok slagkraft i budskabet. Du kan jo relativt nemt lave en søgning på netaviserne og se hvilke journalister, som har skrevet om jeres emne. 

Hvis du vil udnytte Amino-netværket, så har jeg da jævnligt lagt mærke til et par aktive PR-amino'er, som driver deres eget PR-bureau. Fx Rene Gade fra kommunikationspartiet: http://www.amino.dk/bizz/Kommunikationspartiet4204 eller Hans Kjer, som er ekspertblogger på Amino. Men muligvis du også selv kendte til deres eksistens :) 

Jeg deler også tips og links på:
http://twitter.com/nicolaij

Amino-karma 935
Fra København
Tilmeldt 28. mar 05
Indlæg ialt: 170

Presswire er ikke dyrt, en udsendelse koster 450 kr. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af: