Køb et Amino Sponsorlink
Hej
Vi har skrevet en pressemeddelse, som vi ønsker hjælp til at udsende. Vi kender de forskellige tjenester, hvor det er muligt selv at udsende sin pressemeddelelse, men disse er vi ikke interesserede i at benytte i denne omgang. Pressemeddelsen har et halv-politisk budskab, og vi søger derfor et bureau, der har den fornødne erfaring til at få vores budskab med i den igangværende debat omkring emnet. Kender du et bureau, eller har du gode råd, så sig endelig til.
På forhånd tak.
/ Rasmus Thomsen
Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv
Tag evt. en snak med Presswire.MvhThomas
Hvis vinklingen er politisk ville jeg vælge at ringe rundt til de relevante journalister og så sende pressemeddelelsen til dem efter aftale - på den måde kan I få afklaret eventuelle spørgsmål om motiv mv med det samme - og det vil give historien en større chance for at overleve.
Professionelle tekster til iværksættervenlige priser
Aminotilbud: Udarbejdelse af pressemeddelelse: 595,- + moms
Det lyder dyrt, at få et et PR-bureau til at kaste sig over den opgave, men hvis I har budget til den slags og I ikke selv har tid, så er det jo okay at outsuorce.
Men ligesom Majbritt foreslår, så ville jeg da umiddelbart også selv lige prøve at shoppe historien til en af de større dagblade. Evt. tilbyde dem historien solo, hvis der er nok slagkraft i budskabet. Du kan jo relativt nemt lave en søgning på netaviserne og se hvilke journalister, som har skrevet om jeres emne.
Hvis du vil udnytte Amino-netværket, så har jeg da jævnligt lagt mærke til et par aktive PR-amino'er, som driver deres eget PR-bureau. Fx Rene Gade fra kommunikationspartiet: http://www.amino.dk/bizz/Kommunikationspartiet4204 eller Hans Kjer, som er ekspertblogger på Amino. Men muligvis du også selv kendte til deres eksistens :)
Presswire er ikke dyrt, en udsendelse koster 450 kr.