Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med epay

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Nu prøver jeg herinde.

Jeg har en nyopstartet shop på nettet, hvor jeg har valgt Epay som mit betalingssystem. Jeg oplever desværre en del problemer, som jeg ikke helt kan finde ud af, hvorfor opstår.(Jeg har ledt i tidligere debatter og forsøgt finde svar herinde, men kan ikke helt finde samme problematik, derfor opretter jeg selv en ny)

Når en kunde, går i min shop, lægger vare i kurv og går til betaling (via Epay) figurere der med det samme en ordrebekræftelse. Det i sig selv, har jeg undret mig over, men har fået en forklaring. Det jeg ikke forstår er, at det ca. er hver 3. kunde, som aldrig gennemføre selve betalingen via epay. Jeg har fået oplyst det omhandler en "popsup-problematik" som kunden selv, skal aktivere/deaktivere før man kommer til pågældende betalings pop-upvindue. Jeg har derfor lavet, en ret tydelig oplysning om problemet til kunden undervejs i betalingsflow. Men syntes ikke det har hjulpet. Jeg modtager ordren, hvor kunden har lagt i kurv, indtastet div. leveringsoplysninger osv. men hvor selve betalingen aldrig igennem. Og det er faktisk hver 3. kunde som jeg mister. (det er desværre ikke alle, der har tålmodigheden og forsøger igen, eller som kontakter os om problemet)

Jeg har endnu ikke helt fundet ud af, hvad der helt præcis er problemet. (om det ER et pop-upproblem?)

Nogen der kan hjælpe?




Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ps. benytter det integrerede betalingsvindue hos ePay

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit problem er fuldkommen som denne tråd, som OGSÅ omhandler Epay http://www.amino.dk/forums/t/90428.aspx#589521

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket shopsystem bruger du?

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

jo.. send en besked så hjælper jeg dig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)